معاون عملیات سازمان آتش نشانی قم:
معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی استان قم گفت: بیشتر گازگرفتگی ها ناشی از دودکشی های غیراستاندارد و عدم استفاده از قطعه H مانند در خروجی این دودکش هاست.
کد خبر: ۶۸۲۴۱۷
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۰۳:۲۳ 21 November 2018

به گزارش تابناک قم، علیرضا بابااحمدی با اشاره به اینکه بیشتر گازگرفتگی ها ناشی از دودکشی های غیراستاندارد است، اظهار داشت: عموم مردم باید شیوه های درست استفاده از وسایل گرمایشی را بدانند و یا آموزش ببینند.

وی ادامه داد: در این زمینه لازم است تا برنامه های آگاهی سازی مردم بیش از پیش دنبال شود که رسانه ها و بویژه رادیو و تلویزیون نقش مهمی در این باره بر عهده دارند.

بابااحمدی همچنین پیشنهاد داد تا با همیاری نهادهایی مانند آتش نشانی، اورژانس، نظام مهندسی، دانشگاه علوم پزشکی و همچنین رسانه ها، آخرین تجربیات موجود در این زمینه به بحث و تبادل نظر گذاشته شود تا رسانه ها بتوانند با انعکاس آن، به افزایش آگاهی بخشی عمومی کمک کنند.

معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی قم در عین حال درباره آب گرفتگی های اخیر در استان بر اثر بارش شدید باران گفت: اگر مردم نظافت عمومی شهر و عابر را رعایت کنند و همچنین سیستم های فاضلاب هم طوری ساخته و طراحی شود که کشش لازم را داشته باشد؛ قطعا شاهد آبگرفتگی در زمان نزول مائده های آسمانی نخواهیم بود و شادی این بارش ها بیش از پیش خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار