همرزم شهید زین‌الدین با بیان اینکه شهید مهدی زین‌الدین جامع‌نگر و کلان‌اندیش بود گفت: شهید زین‌الدین ۲۳ ساله بود که فرمانده لشکر شد که از شجاعت و تواضع بی‌نظیری برخوردار بود.
کد خبر: ۶۸۲۴۱۵
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۰۳:۱۱ 21 November 2018

به گزارش تابناک قم، سردار عباسعلی فرزندی شامگاه سه‌شنبه در مراسم شب خاطره سالگرد شهیدان زین‌الدین که در موزه این شهدا برگزار شد اظهار داشت: اصل حیات واقعی از منظر آموزه‌های اسلامی حرکت در مسیر رضای الهی است و یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد شهیدان مجید و مهدی زین‌الدین تبعیت از ولی خدا بود.

همرزم شهید زین‌الدین تصریح کرد: باید این موضوع مورد توجه قرار بگیرد چرا مهدی زین‌الدین به این مقام رسید که علت آن این بود که مادر شهید مهدی زین‌الدین بدون تلاوت آیات قرآن کریم به فرزندش شیر نداد.

وی با اشاره به خصوصیات اخلاقی شهید زین‌الدین افزود: شهید زین‌الدین هیچ گاه نماز شب خود را ترک نکرد، آیت‌الله دیباجی در مراسمی که علما حضور داشتند گفت که "شهادت می‌دهم نماز شب شهید زین‌الدین ترک نشد".

فرزندی عنوان کرد: شهید زین‌الدین هنگامی که در جبهه‌های حق علیه باطل حضور داشت در یکی از شب‌ها که باران به‌شدت می‌بارید از خواب بیدار شد و وضو گرفت تا نماز شب خود را بخواند و هیچ گاه از نماز شب غافل نمی‌شد.

همرزم شهید زین‌الدین ابراز کرد: شهید زین‌الدین 23 ساله بود که فرمانده لشکر شد که از شجاعت و تواضع بی‌نظیری برخوردار بود.

وی با بیان اینکه شهید مهدی زین‌الدین جامع‌نگر و کلان‌اندیش بود ادامه داد: همراه با شهید صادقی و شهید شیخ‌حسنی و شهید زین‌الدین در جلسه‌ای حضور داشتم که مهدی تحلیل‌های خود را بیان کرد و یکی از مسئولان در آن جلسه گفت "شرایط کشور ویژه است" و مهدی به وی گفت "ما آمدیم به شما بگوییم وضعیت جبهه چگونه است تا شما تکلیف خود را بدانید".

همرزم شهید زین‌الدین با اشاره به لزوم حرکت در مسیر شهدا گفت: منزل شهید زین‌الدین باید محور اندیشه‌محوری در قم بشود، باید تحلیل‌های رفتاری شهید زین‌الدین و البته همه شهدا برای جامعه تبیین شود.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار