آغاز مرحله دوم لیگ فوتبال نوجوانان استان قم و شکست صبا برابر استقلال در رده سنی جوانان از جمله اخبار اخیر فوتبال قم است.
کد خبر: ۶۸۲۴۱۳
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۰۳:۰۷ 21 November 2018

به گزارش تابناک قم، مرحله دوم و نهایی رقابت‌های فوتبال لیگ رده سنی نوجوانان باشگاه‌های استان قم روز دوشنبه با برگزاری ۲ مسابقه آغاز شد و طی این بازی‌ها تیم‌های عرفان گستر و شاهین حریفان خود را شکست دادند.

در این مسابقات که در ورزشگاه تختی قم برگزار شد ابتدا تیم‌های مدعی مهام پلیمر و عرفان گستر با هم روبرو شدند که این بازی نزدیک و نفس گیر در پایان یک بر صفر به سود عرفان گستر پایان یافت.

در دومین بازی ورزشگاه تختی، تیم فوتبال شاهین در مصاف با هما در شرایطی که یک بر صفر از حریف خود عقب بود ۲ گل به ثمر رساند و ۳ امتیاز با ارزش این بازی را به دست آورد. ۴ تیم حاضر در این مرحله برای تعیین قهرمان لیگ با هم به صورت دوره‌ای مسابقه می‌دهند.

شکست جوانان صبا برابر استقلال تهران

تیم فوتبال جوانان صبای قم در دیداری دوستانه در تهران برابر استقلال تهران شکست خورد. جوانان صبا که خود را مهیای بازی در دور برگشت لیگ برتر رده سنی جوانان باشگاه‌های کشور می‌کنند در مسابقه‌ای تدارکاتی در تهران ۳ بر صفر به تیم جوانان استقلال باختند.

تیم فوتبال جوانان صبا که باید در آخرین مسابقه نیم فصل اول لیگ برتر جوانان کشور در بندر کنگ به مصاف تیم البدر می‌رفت به دلیل کمبود بازیکن از حضور در این مسابقه انصراف داده بود.

حضور بازیکنان قمی در اردوی تیم منتخب زیر ١٤ سال

اردوی تیم منتخب زیر ١٤ سال منطقه یک کشور برای حضور در انتخابی تیم ملی در ورزشگاه کاوه تهران در حال برگزاری است که از قم ۲ بازیکن در این اردو حضور دارند و برای جلب نظر کادر فنی تلاش می‌کنند.

علی وکیل هافبک خلاق قمی تیم مقاومت تهران و سید عرفان بدری مهاجم ارزشمند تیم افشید قم بازیکنان حاضر در این اردو هستند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار