سرپرست استانداری قم:
سرپرست استانداری قم گفت: امروز مقابله با اخلالگران اقتصادی در حوزه های مختلف، از مهمترین راههای حمایت از کالای ایرانی است.
کد خبر: ۶۸۲۴۱۲
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۰۳:۰۷ 21 November 2018

به گزارش تابناک قم، سید محمدرضا هاشمی در جلسه کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز افزود: قم درشاهراه مواصلاتی کشور قرار گرفته است و می تواند به خوبی در عرصه مبارزه با قاچاق نقش آفرینی کند.

وی بر ضرورت تکریم ارباب رجوع و گره گشایی از مشکلات مردم در دستگاههای اجرایی تأکید کرد و گفت: شأن مسئولان نوکری مردم است و امروز باید با وحدت و انسجام در برابر مستکبران غربی ایستادگی کرده و به مردم خدمتگزاری نماییم.

وی گفت:دستگاههای اجرایی قم باید دورترین نقاط استان را نیز مدنظر قرار داده و با برنامه ریزی و اقدام های مناسب، رضایتمندی و اعتماد مردم را افزایش دهند.

وی در رابطه با سوخت چاههای کشاورزی، بر ضرورت انجام پیگیری ها و مکاتبات لازم برای رفع دغدغه های کشاورزان در فصل زراعی تأکید کرد و گفت: پلاک گذاری تراکتورها و کمباین ها نیز باید به خوبی اطلاع رسانی و انجام شود.

هاشمی با بیان اینکه ادارات دولتی و نیمه دولتی باید انبارهای خود را همچون دیگر انبارداران و بخش خصوصی در سامانه مربوطه ثبت کنند، گفت: باید نظارت بیشتری بر سیستم حمل و نقل کالاها و مطابقت صدور بارنامه با کالا انجام شود تا اخلالی در بازار صورت نگیرد.

جلسه کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز با حضور جمعی از مدیران و کارشناسان دستگاههای اجرایی و امنیتی استان قم در سالن امام جواد(ع) استانداری برگزار شد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار