آیت الله اعرافی:
مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور خواستار همکاری طلاب و اساتید برای تدوین متون درسی مددکاری اسلامی شد.
کد خبر: ۶۸۲۲۰۱
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۶ 20 November 2018

 

به گزارش تابناک قم، مدیرکل، و تعدادی از مدیران کمیته امداد قم با آیت الله علیرضا اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه کشور دیدار و درباره مشکلات نیازمندان استان و طرح مددکاری اسلامی گفت‌وگو کردند.

امام ‌جمعه قم در این دیدار با تأکید بر اینکه طرح مددکاری اسلامی ازجمله طرح‌های موفق و قابل دفاع کمیته امداد استان قم است، گفت: این طرح باید توسط اساتید خبره و با بهره‌گیری از تجربیات طلاب مددکار این طرح ویرایش و بازبینی مجدد شود.

وی طراحی و تدوین یکی از متون درسی حوزه با عنوان «مددکاری اسلامی» را خواستار شد و گفت: لازم است برای مؤسسه آموزش‌دهنده و افراد آموزش‌دیده امتیازی جداگانه پیش‌بینی و گواهی معتبر نیز اعطا شود.

آیت الله اعرافی از اجرای طرح دوباره زندگی در قم قدردانی کرد و گفت: شایستگی‌های این طرح بر کسی پوشیده نیست ولی در راستای پایدارسازی این ازدواج‌ها باید با حمایت و نظارت بر این زندگی‌های نوپا تلاش مضاعف کنید.

مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور افزود: مردم را بیشتر با این طرح آشنا کنید لذا اطلاع‌رسانی بهتر می‌تواند شما را به این هدف نزدیک‌تر کند.

وی با اشاره به قرارداد کمیته امداد امام خمینی(ره) و حوزه علمیه خطاب به اکبر میرشکار مدیرکل کمیته امداد استان قم گفت: در تحقق مفاد قرارداد با رئیس محترم کمیته امداد شما از طرف ما مسئول پیگیری باشید.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار