آیت‌الله حسینی بوشهری:
امام جمعه قم گفت: با توجه به حضور میلیون‌ها زائر در شهر قم تکمیل فرودگاه این شهر ضروری دارد و در شهرهای نزدیک قم همچون کاشان و اراک فرودگاه فعال است.
کد خبر: ۶۸۲۱۹۱
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۶ 20 November 2018

به گزارش تابناک قم، آیت‌الله سید هاشم حسینی بوشهری در دیدار سرپرست استانداری قم با اشاره به ارزش خدمت در نظام اسلامی اظهار کرد: خدمت کردن در چنین نظامی افتخار است و ارزش زیادی دارد.

وی ادامه داد: صادقی استاندار سابق قم انسان متین و بزرگواری بود که امیدوارم در آینده هم منشا خدمت باشد.

امام جمعه قم افزود: قم شهر مرجعیت و حوزه علمیه است و مدیران در این شهر باید ضمن شناخت‌های نیازهای قم، اولویت سنجی را در رفع این نیازها مدنظر قرار بدهند، باید تصمیمات مدیران در قم براساس نیازها و به صورت برنامه ریزی شده باشد.

آیت‌الله حسینی بوشهری استان قم را دارای ظرفیت معنوی دانست و تصریح کرد: این استان در شاهراه ارتباطی استان‌های مختلف وجود دارد وکارهای انجام نشده در قم زیاد است.

وی ادامه داد: استان قم به دلیل قرار گرفتن در نقطه مواصلاتی کشور در معرض برخی از آسیب‌های اجتماعی قرار گرفته است و باید برای کاهش این آسیب‌ها تلاش کرد.

امام جمعه قم افزود: نسبت به تکمیل کارهایی که از گذشته زمین مانده باید هر چه زودتر برنامه ریزی شود، با توجه به حضور میلیون‌ها زائر در شهر قم تکمیل فرودگاه این شهر ضروری دارد و در شهرهای نزدیک قم همچون کاشان و اراک فرودگاه فعال است.

آیت‌الله حسینی بوشهری رفع مشکلات واحدهای تولیدی قم را مهم دانست و تصریح کرد: باید با نگاه ژرف به مسائل استان قم نگاه کرد تا مشکلات این استان حل شود، حل مشکلات معیشتی مردم قم نیز ضروری است.

وی خاطرنشان کرد: باید اقدامات مختلف در استان قم با توجه به نگاه فرهنگی در این استان باشد، این مساله باید همیشه توسط مدیران ارشد قم رصد شود تا الگوهای غیرسازگار با فرهنگ قم در این استان اجرا نشود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار