تيم فوتسال سوهان محمد سيما قم با نتايج ضعيف خود در دو هفته اخير رقابت‌هاي ليگ برتر فوتسال باشگاه‌هاي كشور در مسير نزول قرار گرفته است.
کد خبر: ۶۸۲۱۸۱
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۰ 20 November 2018

به گزارش تابناک قم، در حالی که سه هفته از شروع دیدارهای دور برگشت بیستمین دوره لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور سپری شده اما نتایج تیم فوتسال سوهان محمد سیما قم چندان دلچسب نبوده و این تیم به جای تلاش برای رفتن به بالای جدول، در جاده لغزنده و مسیر نزول گام بر می‌دارد.

پیروزی نفس‌گیر قمی‌ها در شروع دور برگشت

نماینده فوتسال قم در هفته نخست دور برگشت بازی‌ها در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم، با نتیجه نزدیک چهار بر سه از سد تیم انتهای جدولی شهرداری ساوه عبور کرد اما در هفته بعد باختی سنگین با نتیجه چهار بر یک در میهمانی تیم صدرنشین گیتی‌پسند اصفهان پذیرفت.

شکست سنگین در میهمانی صدرنشین لیگ برتر

بسیاری از علاقمندان به فوتسال و کارشناسان این رشته ورزشی در قم، به شکست سوهان محمد سیما قم در میهمانی تیم مدعی و صدرنشین گیتی‌پسند اصفهان چندان خرده نگرفتند اما نتیجه عجیبی که این تیم در هفته سوم دور برگشت بازی‌ها در خانه کسب کرد، تعجب همگان را برانگیخت.

باخت ناباورانه سوهان برابر تیم یازدهم جدول

تیم فوتسال سوهان محمد سیما در حضور نزدیک به دو هزار تماشاگر علاقمند و طرفدار خود در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم برابر تیم پائین جدولی مقاومت قرچک بازی ضعیفی ارائه کرد و با نتیجه چهار بر سه نیز به حریف خود باخت تا به شدت مورد انتقاد قرار بگیرد.

شایعه اختلاف بین کادر فنی و بازیکنان

خبرها از درون تیم فوتسال سوهان محمد سیما مبنی بر وجود برخی حواشی و اختلاف نظرها در این تیم بالانشین جدول حکایت دارد، حتی گفته می‌شود برخی بازیکنان به انتقاد از عملکرد کادر فنی پرداخته‌اند، ضمن اینکه کادر فنی تیم نیز از عملکرد چند بازیکن تیم چندان رضایت ندارد.

قلی‌زاده: صبوری تا پایان فصل همکاری خواهد داشت

در هر حال باخت چهار بر سه در بازی‌ خانگی هفته شانزدهم لیگ برتر مقابل تیم فوتسال مقاومت قرچک، خبرهای ضد و نقیضی راجع به احتمال کناره‌گیری حسین صبوری سرمربی تیم فوتسال سوهان محمد سیما قم را بر زبان‌ها انداخت تا اینکه جلسه‌ای بین کادر فنی و مدیریت تیم برگزار شد.

خبرنگار فارس بعد از این جلسه به سراغ رئیس هیات مدیره تیم فوتسال سوهان محمد سیما قم رفت و رسول قلی‌زاده راجع به نتایج این جلسه و موضوع تغییر در کادر فنی تصریح کرد: در جلسه امروز با حسین صبوری سرمربی تیم به توافق رسیدیم و تا پایان فصل با مجموعه همکاری خواهد داشت.

سوهان قم در مکان ششم جدول لیگ برتر

تیم فوتسال سوهان محمد سیما قم در حال حاضر با کسب هفت برد، چهار تساوی، پنج باخت، 42 گل زده، 49 گل خورده، تفاضل گل منفی هفت و 25 امتیاز در بین 14 تیم حاضر در بیستمین دوره لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور، رتبه ششم را در اختیار دارد اما فاصله خود را با دو باخت اخیر با رقبای بالاتر زیاد کرده است.

جدال سوهان قم با سن‌ایچ ساوه در هفته هفدهم

نماینده فوتسال قم طبق برنامه‌ریزی سازمان لیگ فوتسال ایران در هفته چهارم از دور برگشت بازی‌های فصل جاری لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور، روز جمعه هفته جاری در دیداری خارج از خانه به میزبانی سالن فجر ساوه برابر تیم فوتسال سن‌ایچ این شهر صف‌آرایی می‌کند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار