۱۴ جلد کتاب بریل با حضور معاون مشارکت‌ها و انجمن‌های نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و جمعی از مسئولین ملی و استانی در قم رونمایی شد.
کد خبر: ۶۸۲۱۷۳
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۴ 20 November 2018

به گزارش تابناک قم، همزمان با همایش بزرگداشت و تجلیل از مقام کتابداران که در سالن جلسات اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان برگزار شد از 14 جلد کتاب بریل رونمایی شد.

«دایی سهراب»، «پاورچین تا عشق»، «ای کاش گل سرخ نبود»، «سال‌های بنفش» و «غلبه بر پشت گوش‌اندازی» پنج عنوان کتاب بریلی است که در قالب 14 جلد رونمایی شد.

نابینایان و کم بینایان در زمینه منابع و کتاب با محدودیت زیادی روبرو هستند و همواره خلاء قابل توجهی برای این عزیزان در زمینه کتاب وجود دارد، کتابخانه آیت الله خامنه ای استان قم از سال 94 اقدام به تولید کتاب برای نابینایان می‌کند.

درمدت 3 سال 200 عنوان کتاب و 14 هزار جلد کتاب توسط کتابخانه آیت‌الله خامنه‌ای برای نابینایان و کم بینایان تولید شده است و به 60 مرکز کتابخانه سراسر کشور ارسال شده که در ده مرحله ارسال انجام شده است، طیبه عبدلی و حسن عبدلی مسئول بخش نابینایان کتابخانه آیت‌الله خامنه‌ای در این زمینه تولید کتاب بریل زحمات و فعالیت‌های قابل توجهی انجام می‌دهند.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار