مدیرکل روابط عمومی استانداری قم مطرح کرد
مدیرکل روابط عمومی استانداری قم گفت: براساس برآوردها امکان افتتاح 10 پروژه بزرگ در استان در دهه فجر وجود دارد و با همکاری سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان قم و تخصیص بودجه به این پروژه‌ها به دنبال افتتاح آن‌ها هستیم.
کد خبر: ۶۸۲۱۶۹
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۱ 20 November 2018

به گزارش تابناک قم، سید رضا طباطبایی در جلسه ستاد بزرگداشت ایام الله دهه بصیرت و میثاق امت با ولایت در استان قم در سالن جلسات صدا و سیمای استان قم با اشاره به برگزاری نمایشگاه چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی در استان قم اظهار کرد: این نمایشگاه همچون سال‌های قبل برگزار نمی‌شود و به دنبال بیان دستاوردهای چهل سال انقلاب اسلامی در نمایشگاه هستیم و دستگاه‌های استان قم پیشنهادهای خود را در این خصوص ارائه کنند.

وی ادامه داد: جلسه ای در خصوص نمایشگاه چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی در هفته آینده با حضور دستگاه‌های مختلف در استان قم برگزار می‌شود، پیشنهاد برگزاری این نمایشگاه در موزه دفاع مقدس در استان داده شده است که منوط به تکمیل این موزه است.

مدیرکل روابط عمومی استانداری قم افزود: در هفته دفاع مقدس نمایشگاهی با حضور جمعی از کارشناسان سازمان انرژی اتمی در استان برگزار شد، به دنبال برگزاری دوباره این نمایشگاه با مشارکت سازمان انرژی اتمی در قم همزمان با دهه فجر خواهیم بود.

طباطبایی با اشاره به افتتاح پروژه‌ها در استان قم خاطرنشان کرد: براساس برآوردها امکان افتتاح 10 پروژه بزرگ در استان در دهه فجر وجود دارد و با همکاری سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان قم و تخصیص بودجه به این پروژه‌ها به دنبال افتتاح آن‌ها در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی هستیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار