مربی اتحاد معصومیه قم:
مربی تیم بسکتبال با ویلچر اتحاد معصومیه قم با انتقاد از متولیان ورزش استان گفت: هم‌اکنون در سالنی تمرین می‌کنیم که وضع افتضاحی دارد و حتی افراد سالم هم به‌سختی از آنجا تردد می‌کنند.
کد خبر: ۶۸۲۰۲۳
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۰۰:۴۸ 20 November 2018

 

به گزارش تابناک قم، تیم بسکتبال با ویلچر اتحاد معصومیه قم در فواصل گذشته از لیگ دو بسکتبال با ویلچر کشور کار خود را آغاز کرد و پس از کسب موفقیت‌های پی‌درپی فصل گذشته با هدایت عباس خاکی به لیگ برتر راه یافت.

اهالی بسکتبال با ویلچر قم منتظر درخشش این تیم در لیگ برتر بودند اما این تیم به علت مشکلات مالی و عدم‌حمایت از لیگ برتر کناره گرفت.

مربی تیم اتحاد معصومیه در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در قم، اظهار داشت: در ابتدای کار مسئولان تیم به من قول دادند که تمرینات را شروع کنیم و ما هم براساس وعده‌ها تمرینات را آغاز کردیم تا حامیان مالی پیدا شوند.

محمود صابری افزود: متاسفانه مدیران ورزش قم هیچ حمایتی از این تیم نداشته حتی یک سانس تمرینی هم دراختیار ما نگذاشتند تا تیم ما در سخت‌ترین شرایط تمرین کند.

وی بیان کرد: در حال حاضر بازیکنان ما در سالنی تمرین می‌کنند که دسترسی و تردد از آنجا برای افراد سالم هم سخت است، درصورتی که بازیکنان ما جانباز و معلول هستند.

صابری گفت: مدیرعامل تیم اتحاد معصومیه برای یافتن حامی مالی به سراغ ادارات و کارخانجات بسیار زیادی رفته اما فقط وعده دادند و هیچ‌یک از وعده‌ها عملی نشد.

مربی تیم بسکتبال با ویلچر اتحاد معصومیه قم تصریح کرد: زمان لازم برای تمرینات را ازدست‌داده‌ایم و اغلب بازیکنان ما به تیم‌های دیگر ملحق شدند که این تنها از سو مدیریت متولیان ورزش قم بوده است.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار