سومین پیش نشست کنگره تبیین اندیشه دفاعی مقام معظم رهبری امروز ۲۷ آبان در مؤسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی(ره) برگزار شد.
کد خبر: ۶۸۱۴۹۳
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۶ 18 November 2018

به گزارش تابناک قم، در ابتدای این مراسم محمد باقری، نماینده کنگره "تبیین اندیشه دفاعی رهبری" گفت: تمدن‌سازی، پاسخ به سؤالات داخلی و برون‌مرزی در عرصه‌های مختلف است.

وی افزود: در عرصه دفاعی نیز باید این ویژگی را مطرح کنیم که ویلسون، رئیس جمهور آمریکا، یک بیانیه ۱۴ ماده‌ای را ارایه می دهد که در یکی از بندهای آن، پیشنهاد تشکبل جامعه ملل است که اندیشمندان آمریکایی تلاش کردند ضوابط آن را شکل دهند.

نماینده کنگره تبیین اندیشه‌های دفاعی مقام معظم رهبری بیان کرد: در مواجهه با جنگ تمدن‌هایی که آن‌ها می‌گویند قطعا برنامه‌های مدونی داریم که باید با زبان علمی به جهان ارائه کنیم و این الگو را به دنیا معرفی کنیم.

وی تصریح کرد: قله و کانون نظریات مقام معظم رهبری، مسسئله تمدن‌سازی است و این مسئله تکیه‌گاه خوبی برای شکل دهی به تمدن نوین اسلامی است؛ از این‌رو اندیشه‌های مقام معظم رهبری باید در اسلوب‌های قانونی و با زبان علمی در دنیا ارائه شود.

باقری اظهار کرد: در عرصه‌های بین‌المللی این نظریات باید تبیین شود؛ اینکه ایشان بیان می‌کنند که دوران بزن دررویی تمام شده است دارای یک بار نظامی و امنیتی است که باید تبیین شود.

وی افزود: این همایش پس از کسب حمایت پایگاه استنادی جهان اسلام با ۶۰ مرکز دانشگاهی ارتباط برقرار کرد؛ دراین عرصه دوهزار و ۳۷۰ مقاله به دبیرخانه واصل شده است که امیدواریم با این حضور همه جانبه شاهد تبیین بهتر اندیشه های رهبر معظم انقلاب باشیم.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار