از 24 آبان تا 4 آذر صورت می‌گیرد
مدیر مجموعه دنیای کتاب قم گفت: از 24 آبان تا چهار آذر تخفیفات ویژه در قالب طرح پاییزه کتاب در مجموعه دنیای کتاب ارائه می‌شود.
کد خبر: ۶۸۱۴۸۵
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۶ 18 November 2018

به گزارش تابناک قم، حسین قوامیان، با اشاره به آغاز هفته‌ کتاب و کتاب‌خوانی از 24 آبان‌ماه و نام‌گذاری هر روز با یک شعار ویژه اظهار کرد: یکشنبه ۲۷ آبان روز رسانه، فناوری نوین و کپی رایت است که یکی از مشکلات کشور این بوده که بحث کپی رایت رعایت نمی‌شود و به تازگی نیز ۱۰ میلیارد تومان کتاب قاچاق در تهران کشف شد و به همین خاطر این روز در هفته کتاب‌خوانی مد نظر قرار گرفته است.

وی با اشاره به ظرفیت‌های مجموعه دنیای کتاب قم و برنامه‌های آن در هفته کتاب‌ و کتاب‌خوانی تصریح کرد: دنیای کتاب، یکی از مجموعه‌هایی است که مورد استقبال خانواده‌ها قرار گرفته و مخاطب اصلی ما خانواده‌ها هستند؛ بیش از ۵ هزار عنوان کتاب کودک در این مجموعه گردآوری شده و در مباحث روانشناسی و طب سنتی نیز کتاب‌هایی داریم که مورد استقبال قرار گرفته است.

مدیرمجموعه دنیای کتاب قم تخفیفات ویژه دنیای کتاب در هفته کتاب و در قالب طرح پاییزه کتاب را مد نظر قرار داد و افزود: از ۲۴ آبان ماه تا چهار آذرماه تخفیفات ویژه به مخاطبین دنیای کتاب ارائه می‌شود که شامل 25 درصد تخفیف تا سقف یک میلیون ریال است.

وی با بیان اینکه مجموعه دنیای کتاب از ساعت 9:30 صبح تا 13 و عصرها از ساعت 14:30 تا 22.30 در خدمت مراجعین است اذعان کرد: مخاطبین در معرض انتخاب ۵۰ هزار عنوان کتاب در این مجموعه هستند و امکانی ویژه فراهم شده تا بدون خرید کتاب‌ها به مطالعه آنها بپردازند تا بتوانیم با این کار گامی در جهت افزایش سرانه کتابخوانی در قم برداریم.

قوامیان از اجرای برنامه‌های رونمایی کتاب، نقد کتاب و قصه خوانی در هفته کتاب برگزار می‌شود خبر داد و افزود: در این راستا از چهره‌های شناخته شده و محبوب دعوت می‌شود. همچنین هر روز در هفته کتاب با همان موضوع پیش خوانی درست خواهد شد و کتاب‌هایی با همان موضوع عرضه می‌شود‌.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار