طی مراسمی با حضور استاندار گلستان 27 دستگاه خودرو دو کابین کمک‌دار شاسی‌بلند به ادارات شهرستانی و ستادی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان گلستان واگذار شد.
کد خبر: ۶۸۱۴۴۷
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۱ 18 November 2018

به گزارش تابناک گلستان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان، سید مناف هاشمی بعدازظهر امروز یکشنبه 27 آبان در حاشیه این مراسم اظهار کرد: در مرحله قبل 40 دستگاه موتورسیکلت و 12 تراکتور توزیع شد و با تحویل 27 خودرو که امروز انجام شد حدود 40 میلیارد تومان ماشین آلات به استان تزریق شده است.
استاندار گلستان افزود: تا امروز حدود 140 دستگاه ماشین آلات سنگین و سبک به حوزه های شهری، روستایی، عشایری، برق، جهادکشاورزی، منابع طبیعی و ... توزیع شد تا در حوزه های مأموریتی با امکانات ایمن خدمت کنند.
وی خاطرنشان کرد: این امکانات باید برای مردم و حفظ طبیعت مورد استفاده قرار گیرد و در مواقع ضروری و بحران به خدمت ستاد مدیریت بحران استان درآیند.
استاندار گلستان با قدردانی از وزرایی که به استان سفر کردند و این امکانات و تجهیزات نیز نتیجه همین سفرها بوده است، از پیگیریهای معاونت امور عمرانی استانداری نیز برای پیگیری امور تقدیر و تشکر کرد.  
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان گلستان نیز در حاشیه این مراسم گفت: اداره کل منابع طبیعی استان شامل 13 اداره منابع طبیعی شهرستان، 32 سرجنگلبانی، چهار پایگاه اطفای حریق، سه ایست و بازرسی  می باشد.
ابوطالب قزلسفلو افزود: همچنین در بخش خودرو با توجه به خریداری 27 دستگاه خورو جدید فوتون تعداد خودروهای فعال و آماده به کار به 94 دستگاه افزایش یافت.
وی با بیان اینکه کل عرصه‌های منابع طبیعی استان گلستان یک‌میلیون و 337 هزار و 510 هکتار است، اظهار کرد: استان گلستان دارای 452 هزار و 185 هکتار مساحت جنگل، 862 هزار و 825 هکتار مساحت مرتع و بیابان و 22 هزار و 500 هکتار مساحت اراضی ساحلی دارد.
وی تصریح کرد: کل اعتبارات اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان گلستان در سال جاری، 61 میلیارد و 500 میلیون تومان است که برای خرید این تعداد خودرو 3 میلیارد و 347 میلیون تومان هزینه شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار