همزمان با شهادت امام حسن عسکری(ع) صورت گرفت
مسجد مقدس جمکران میعادگاه منتظران در روز شهادت امام حسن عسکری(ع) مملو از عزاداران و دوست‌داران اهل بیت عصمت و طهارت(ع) است.
کد خبر: ۶۸۰۵۴۳
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۰ 16 November 2018

به گزارش تابناک قم، همزمان با روز شهادت امام حسن عسکری(ع) یازدهمین اختر تابناک امامت و ولایت و پدر حضرت ولیعصر مهدی موعود(عج)، مسجد مقدس جمکران میعادگاه منتظران مملو از عزاداران و دوست‌داران خاندان عصمت و طهارت(ع) است.

از صبح امروز زائرین و مجاورین این مکان مقدس را حضور در مسجد جمکران، مسجدی که به امر حضرت ولیعصر(ع) بنا شده است، عرض تسلیت به مناسبت شهادت پدر امام زمان(عج) دارند.

دسته‌جات و هیئات عزاداری نیز با حضور در مسجد مقدس جمکران، شهادت امام حسن عسکری(ع) را به پیشگاه امام زمان(عج) تسلیت می‌گویند.

مسوولان مسجد مقدس جمکران نیز از شب گذشته ویژه‌برنامه‌هایی را به مناسبت شهادت امام حسن عسکری(ع) تدارک دیده بودند که به حضور خیل عظیم زائرین و عزاداران برگزار شد. صبح امروز نیز دعای ندبه با سخنرانی آیت‌الله میرباقری و مداحی حاج مهدی سماواتی در شبستان کربلای این مکان مقدس برگزار شد.

همچنین در حرم مطهر کریمه اهل بیت(ع)، مساجد، تکایا و حسینیه‌های شهر به مناسبت شهادت امام حسن عسکری(ع) ویژه‌برنامه‌های عزاداری در حال برگزاری است.

دسته عزاداری شهادت امام حسن عسکری(ع) نیز با حضور آیت الله حسین وحید خراسانی از مراجع تقلید با حضور خیل عظیم عزاداران، پیش از ظهر امروز برای عرض تسلیت به پیشگاه بانوی کرامت حضرت معصومه(س)، از خیابان صفائیه قم به سمت بارگاه ایشان برپا شد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار