عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه باید از فنون تبلیغی برای ترویج معارف دین استفاده کرد گفت: رسانه‌ها درباره اهمیت صبر و بردباری و جلوگیری از حرص، ولع و غصه نخوردن برنامه‌هایی پخش کنند.
کد خبر: ۶۸۰۵۱۱
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۰ 16 November 2018

به گزارش تابناک قم، حجت‌الاسلام والمسلمین سید مجتبی حسینی در مراسم سی و هفتمین سالگرد ارتحال علامه طباطبایی و ششمین همایش انجمن علمی ارتباطات و تبلیغ حوزه که در دارالقرآن علامه طباطبایی برگزار شد اظهار داشت: تبلیغ در محور قرآن و نهج‌البلاغه موضوع بسیار زیبایی است و باید تلاش کنیم از سوژه‌های قرآنی برای تبلیغ استفاده کنیم.

وی افزود: تبلیغ دین باید با بهره‌گیری از قرآن و نهج‌البلاغه باشد و بتوانیم میزان و اساس بحث‌های خود را بر اساس قرآن و نهجالبلاغه انجام دهیم.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به ارزش و اهمیت تبلیغ در دین اسلام تصریح کرد: تبلیغ فقط عبارت از گفتار نیست بلکه دارای موضوعات مختلفی است و باید به گونه‌ای تبلیغ کنیم که مخاطب جذب شود.

نماینده مقام معظم رهبری در عراق گفت: امیرالمؤمنین(ع) بهترین استفاده را برای ترویج معارف دینی انجام داد و همیشه در جنگ با دشمن به تبلیغ می‌پرداخت.

حسینی با بیان اینکه بهترین فرصت برای تبلیغ دین، جنگ و جهاد است، تصریح کرد: در هشت سال جنگ با صدام رزمندگان کشورمان هنگامی که نیروهای بعثی را به اسارت در می‌آوردند برخورد بسیار خوبی با آن‌ها داشتند.

وی با بیان اینکه باید از فنون تبلیغی برای ترویج معارف دین استفاده کرد و جهان را با نور اهل بیت(ع) آشنا کرد، ادامه داد: باید در شرایط موجود که در جنگ اقتصادی با دشمن قرار داریم بهترین بهره‌برداری را داشته باشیم و رسانه‌ها درباره اهمیت صبر و بردباری و جلوگیری از حرص و ولع و غصه نخوردن برنامه‌هایی پخش کنند.

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: باید موضوعاتی که سبب می‌شود ملت مقاوم شود در رسانه‌ها و تلویزیون پخش شود البته باید مشکلات را بیان کرد ولی به گونه‌ای سخن گفته نشود که سبب دلخوری جامعه شود.

نماینده مقام معظم رهبری در عراق تصریح کرد: پس از سقوط صدام آمریکا تلاش کرد بین شیعه و اهل‌سنت ایجاد اختلاف کند و در این زمینه اقدامات زیادی انجام داد اما امروز در بغداد هم به شیعیان احترام می‌گذارند.

وی بیان کرد: مردم عراق به شدت علاقه‌مند به انقلاب اسلامی هستند، جهان امروزه فرصت خوبی را برای عالم تشیع فراهم کرده است و مبارزه و جنگ‌های سوریه و عراق شیعه را به عنوان مذهبی معتدل در دنیا شناسانده است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار