عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به برنامه ریزی استکبار برای مقابله با دین اسلام گفت: دشمن اقدام به شبهه پراکنی در زمینه معارف دینی می‌کند که در این زمینه حوزه‌های علمیه وظیفه دارد در برابر تهاجم‌هایی که به شیعه می‌شود پاسخگو باشد.
کد خبر: ۶۸۰۵۱۰
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۶ 16 November 2018

به گزارش تابناک قم، آیت الله سید کاظم نور مفیدی در مراسم سی و هفتمین سالگرد ارتحال علامه طباطبایی و ششمین همایش انجمن علمی ارتباطات و تبلیغ حوزه که در دارالقرآن علامه طباطبایی برگزار شد، اظهار داشت: مهم‌ترین وظیفه حوزه‌های علمیه تبلیغ دین و معارف اسلامی است و مبلغین باید از فرصت تبلیغ بهترین استفاده را کنند.

وی افزود: مسیحیت در مدتی از صحنه اجتماع حذف شد اما پس از مدتی خود را بازیابی کرد و در کل دنیا اقدام به تبلیغ کرد و امروز به صورت اساسی و حساب شده در زمینه تبلیغ فعالیت می‌کند.

عضو مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: وهابیت امروز فعالیت بسیار زیادی می‌کند و در بسیاری از کشورهای اسلامی گروه‌هایی را می‌فرستند که در میان آن‌ها پزشک هم وجود دارد و اقدام به تبلیغ می‌کنند.

نماینده مقام معظم رهبری در استان گلستان بیان کرد: حوزه‌های علمیه آن گونه که باید در زمینه تبلیغ عمل نکرده است و مسئولیت سنگینی را به عهده دارد.

آیت الله نورمفیدی با اشاره به برنامه ریزی استکبار برای مقابله با دین اسلام عنوان کرد: دشمن اقدام به شبهه پراکنی در زمینه معارف دینی می‌کند که در این زمینه حوزه‌های علمیه وظیفه دارد در برابر تهاجم‌هایی که به شیعه می‌شود پاسخگو باشد.

وی تصریح کرد: در مراسم اربعین حسینی از سوی برادران اهل سنت کاروان به سوی کربلا حرکت کرد و در این مراسم حضور پیدا کردند اما این اقدام از سوی برخی مورد هجمه قرار گرفت و آن‌ها را مورد تهدید قرار دادند و اهل سنت گفتند که به رسول خدا و امام حسین(ع) و امام رضا(ع) علاقه مندیم و آن‌ها را زیارت می‌کنیم.

عضو مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: در زمان امام حسن عسکری (ع) صوفیه و گروه‌های منحرف فعالیت بسیار زیادی داشتند اما امام (ع) از این فرصت استفاده کرد و به ترویج معارف دینی پرداخت.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار