رئیس اداره پیش ‌بینی هواشناسی قم خبر داد
رئیس اداره پیش ‌بینی و تحقیقات اداره‌ کل هواشناسی استان قم گفت: طی روزهای آتی شاهد کاهش دما در نقاط مختلف استان خواهیم بود.
کد خبر: ۶۸۰۰۴۸
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۷ - ۰۱:۱۰ 15 November 2018

به گزارش تابناک قم، محمدرضا قاضی با اشاره به‌ پیش‌ بینی وضعیت آب‌ و هوای استان طی روزهای آتی اظهار کرد: امروز آب و هوای استان ابری در برخی ساعات همراه با بارش باران و گاهی وزش باد است.

وی با بیان اینکه امروز حداقل و حداکثر دمای قم 10 درجه و 14 درجه است، ادامه داد : امروز جهت وزش باد در قم شرقی و با حداکثر سرعت 35 کیلومتر بر ساعت خواهد بود.

رئیس اداره پیش ‌بینی و تحقیقات اداره‌ کل هواشناسی استان قم افزود: براساس پیش بینی فردا جهت وزش باد در استان شمال غربی و با حداکثر سرعت 40 کیلومتر بر ساعت خواهد بود، فردا حداقل و حداکثر دما در قم 11 درجه و 13 درجه است، فردا آب و هوای استان نیمه ابری به تدریج ابری همراه با بارش باران و مه صبحگاهی است.

قاضی با بیان اینکه در روز جمعه آسمان استان قم ابری همراه با بارش باران است، گفت: در این روز به تدریج شاهد کاهش ابر و مه صبحگاهی خواهیم بود.

وی ادامه داد: در روز جمعه جهت وزش باد در استان قم شمال غربی و با حداکثر 40 کیلومتر بر ساعت است، حداقل و حداکثر دمای استان 9 درجه و 11 درجه خواهد بود.

رئیس اداره پیش ‌بینی و تحقیقات اداره‌ کل هواشناسی استان قم افزود: در 24 ساعت گذشته کمترین و بیشترین دمای ثبت شده در شهر قم به ترتیب 10 درجه و 13 درجه بود، همچنین در این مدت شاهد وزش باد با سرعت 32 کیلومتر بر ساعت با جهت غربی در این شهر بودیم.

قاضی خاطرنشان کرد: در 24 ساعت گذشته سردترین و گرم ترین نقاط استان قم به ترتیب منطقه دستجرد با 3 درجه و منطقه کوه سفید با 15 درجه بود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار