فرماندار قم با انتقاد از سرعت اندک طرح‌های مقابله با آسیب‌های اجتماعی گفت: متأسفانه علی‌رغم برطرف شدن مشکلات بودجه‌ای دستگاه‌های استان اقدام قابل‌توجهی در این زمینه انجام نداده‌اند.
کد خبر: ۶۸۰۰۳۶
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۷ - ۰۰:۴۹ 15 November 2018

به گزارش تابناک قم، رضا سیار در کارگروه تخصصی اجتماعی و فرهنگی استان که در سالن جلسات فرمانداری قم برگزار شد، با اشاره به اهمیت توجه دستگاه‌ها در کاهش آسیب‌های اجتماعی و افزایش نشاط در جامعه اظهار داشت: ما در این زمینه اعتبارات لازم را پیش‌بینی کرده‌ایم ولی متأسفانه دستگاهی برای این منظور اقدام نکرده است.

وی با انتقاد از سرعت کم طرح‌های مقابله با آسیب‌های اجتماعی در استان قم افزود: متأسفانه مشکلات بودجه‌ای برطرف شده اما هنوز طرح‌های مقابله با آسیب‌های اجتماعی در قم با سرعت مناسبی حرکت نکرده و بعد از گذشت هشت ماه از سال شاهد اقدام مهمی در این زمینه نیستیم.

فرماندار قم مقابله با آسیب‌های اجتماعی را مستلزم همکاری همه دستگاه و ورود جهادی در این مسیر دانست و گفت: مدیران استانی باید از شهر خارج‌شده و نگاهی به روستاهای استان نیز داشته باشند و با ارائه طرح‌های کاربردی و کسب بودجه مناسب دهند اقدامات لازم را آغاز کنند.

وی با تأکید بر مشارکت دستگاه‌ها در برگزاری جشن‌های چهل‌سالگی انقلاب اسلامی تصریح کرد: دستگاه‌ها با همکاری در غنای برنامه‌های مختلف کمک کنند تا برنامه‌ها تکراری نباشد و صداوسیما انگیزه‌ای برای پخش و تکرار آن‌ها داشته باشد.

سیار با بیان اینکه باید دستاوردهای انقلاب به‌درستی به مردم نشان داده شود، خاطرنشان کرد: دستاوردهای انقلاب باید به‌درستی به مردم ارائه شود تا منجر به نشاط اجتماعی شده و همچنین محتوای این برنامه‌ها باید بسیار پربار باشد.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار