چالش‌های همیشگی انتخاب استاندار در قم؛
گمانه‌زنی‌ها برای انتخاب جایگزینی صادقی استاندار بازنشسته قم، حاکی از انتخاب یکی از معاونان فعلی استانداری و به صورت سرپرست است. جایگزین و یا سرپرست موقت استاندار قم به نظر می‌رسد از بین سید محمدرضا هاشمی معاون امنیتی سیاسی استانداری و مهرداد غضنفری معاون هماهنگی امور اقتصادی و منابع انسانی استانداری انتخاب شود.
کد خبر: ۶۷۹۹۵۹
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۴ 14 November 2018

به گزارش تابناک قم، با نزدیک شدن به پایان مهلت به‌کارگیری افراد بازنشسته در پست‌های دولتی، بازار گمانه‌زنی‌ها برای انتخاب افراد جایگزین بسیار داغ است.

تغییر استانداران 14 استان کشور را شاید بتوان مهم‌ترین تغییرات قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان دانست، جایی که استانداران آذربایجان شرقی، اصفهان، البرز، تهران، خراسان جنوبی، خراسان رضوی، خراسان شمالی، زنجان، سمنان، سیستان و بلوچستان، فارس، قم، همدان و یزد استاندارانی هستند که باید تا پایان هفته جاری با صندلی‌های خود خداحافظی کنند.

در استان قم نیز گمانه‌زنی‌های فراوانی در زمینه جایگزینی سید مهدی صادقی وجود دارد و نام‌های متفاوتی چه از داخل استان و حتی مجموعه استانداری و چه از خارج استان مطرح است.

عدم مشورت گیری از جریان‌های سیاسی استان در انتخاب استاندار، حلقه با خبری از چگونگی روند انتخاب را با مشکلاتی روبرو کرده است، ولی به نظر می‌رسد معاونان فعلی استاندار در صدر گزینه‌های احتمالی جایگزینی استاندار فعلی و بازنشسته قم باشند.

جایگزین و یا سرپرست موقت استاندار قم به نظر می‌رسد از بین سید محمدرضا هاشمی معاون امنیتی سیاسی استانداری و مهرداد غضنفری معاون هماهنگی امور اقتصادی و منابع انسانی استانداری انتخاب شود.

آنچه محتمل بوده با توجه به عدم تشکیل جلسه مجمع نمایندگان استان، یکی از دو گزینه فوق به صورت سرپرست توسط هیئت دولت برای استانداری قم انتخاب می‌شود تا پس از رایزنی‌ها با نمایندگان و مسئولان استان گزینه نهایی انتخاب شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار