یک کارشناس هواشناسی گفت: از فردا بعد از ظهر تا جمعه بعد از ظهر بارش شدید باران داریم و برای آن اخطاریه صادر شده است.
کد خبر: ۶۷۹۹۵۴
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۷ 14 November 2018

 

به گزارش تابناک قم، سعید اسماعیلی، عنوان کرد: بارش دیروز باران در استان از جمله بارش‌های نقطه‌ای بوده است، بیشترین میزان بارش در ایستگاه سالاریه به ثبت رسیده که طی یک ساعت و نیم 21میلی‌متر بارش ثبت شده است، همین مسئله باعث آب‌گرفتگی در شهر شده و این میزان بارش به دلیل رطوبت موجود در کشور است.

وی افزود: بعد از ایستگاه سالاریه، بیشترین میزان بارش ثبت شده مربوط به ایستگاه جعفریه با 10 و 8دهم میلی‌متر و ایستگاه جمکران با 7 و 8دهم میلی‌متر به ثبت رسیده و در باقی نقاط شهر میزان بارندگی کمتر از 4 میلی‌متر بوده است، این اختلاف میزان در بارش بین ایستگاه سالاریه و جمکران در حالی است که فاصله این دو ایستگاه فقط 4 کیلومتر است.

این کارشناس هواشناسی در خصوص وضعیت جوی امروز، گفت: از امروز بعد از ظهر تا نیمه شب آسمان استان با بارش باران همراه است، حداکثر و حداقل دمای امروز به ترتیب 14 و 10 درجه سانتی گراد است.

سلطانی تصریح کرد: فردا صبح آسمان استان نیمه ابری و به تدریج با کاهش ابر و از بعد از ظهر با افزایش ابر مواجه هستیم، همچنین حداکثر دما فردا 17 درجه سانتی‌گراد و حداقل دما فردا صبح 10 درجه و فردا شب 9 درجه سانتی‌گراد خواهد بود.

وی بیان کرد: از فردا بعد از ظهر تا جمعه بعد از ظهر بارش شدید باران داریم که اخطاریه صادر شده است، میزان و شدت بارندگی در غرب و جنوب استان بسیار بیشتر خواهد بود و در برخی نقاط احتمال بارش تگرگ پیش‌بینی شده است.

این کارشناس هواشناسی در رابطه با حداکثر و حداقل دما در روز جمعه، گفت: روز جمعه حداکثر دما 14 درجه و حداقل دما 6 درجه سانتی‌گراد خواد بود، همچنین برای امروز، فردا و روز جمعه وزش ملایم باد پیش‌بینی شده است.

سلطانی در آخر افزود: امروز و فردا وزش باد و روز جمعه بعد از باران در برخی ساعات وزش باد را داریم.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار