مدير تيم بسكتبال با ويلچر ايثار قم خبر داد
مدير تيم بسكتبال با ويلچر ايثار قم گفت: ديدارهاي مرحله اول از نخستين دوره ليگ ملي‌ بسكتبال با ويلچر به ميزباني باشگاه ايثار قم برگزار مي‌شود.
کد خبر: ۶۷۹۹۴۳
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۷ 14 November 2018

به گزارش تابناک قم، یحیی ابطحی اظهار کرد: بعد از قهرمانی ارزنده تیم ملی بسکتبال با ویلچر کشورمان در بازی‌های پاراآسیایی 2018 جاکارتای اندونزی و همچنین به دست آوردن مقام چهارم مسابقات جهانی امسال، رقابت‌های لیگ این رشته بار دیگر تنور بسکتبال با ویلچر ایران را داغ می‌کند.

وی ادامه داد: بسیار خوشحالیم که به عنوان نخستین باشگاه خصوصی ورزش جانبازان و معلولین استان قم از سال 1389 تا کنون در تمامی سطوح لیگ‌های بسکتبال با ویلچر ایران حضور داشته‌ایم و امسال بازی در نخستین دوره لیگ ملی این رشته را برای کسب یک قهرمانی دیگر تجربه می‌کنیم.

مدیر تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم اضافه کرد: لیگ ملی بسکتبال با ویلچر حاصل ادغام لیگ‌های دسته اول و دوم کشور است و دلیل این ادغام نیز تلاش انجمن بسکتبال با ویلچر فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین برای برگزاری لیگ منظم و با کیفیت در کنار لیگ برتر بوده است.

وی خاطرنشان کرد: تعداد تیم‌های حاضر در نخستین دوره لیگ ملی بسکتبال با ویلچر 10 تیم است و این تیم‌ها در دو گروه پنج تیمی بازی‌های مرحله مقدماتی را در دو دور برگزار می‌کنند تا از هر گروه دو تیم مجوز صعود به بازی‌های مرحله نهایی لیگ ملی را کسب کند.

ابطحی عنوان کرد: در گروه نخست این مسابقات تیم‌های ایثار قم، هیأت بوکان، شهرداری تبریز، هیأت شهر ری و هیأت ایلام حضور دارند و تیم‌های حاضر در گروه دوم مرحله مقدماتی نیز هیأت هرمزگان، هیأت بم، نامی‌نو اصفهان، پگاه فارس و هیأت ارومیه هستند.

وی در پایان اظهار کرد: بازی‌های مرحله نخست روزهای 30 آبان تا دوم آذر ماه در گروه اول به میزبانی باشگاه فرهنگی ورزشی جانبازان و معلولین ایثار قم برگزار می‌شود و تیم‌های حاضر در گروه دوم نیز در روزهای هفتم تا نهم آذر به میزبانی هیأت بم به میدان می‌روند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار