در لیگ برتر فوتسال ایران ؛
تیم فوتسال سوهان محمد سیمای قم در لیگ برتر فوتسال ایران پذیرای مقاومت قرچک است.
کد خبر: ۶۷۹۹۳۹
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۱ 14 November 2018

 

به گزارش تابناک قم، هفته شانزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال ایران روز پنج شنبه ۲۴ آبان با برگزاری ۷ بازی در نقاط مختلف کشور به انجام می‌رسد که در قم، تیم سوهان محمد سیما در برابر دیدگان تماشاگران قمی به میدان می‌رود.

تیم‌های سوهان محمد سیمای قم و مقاومت قرچک از ساعت ۱۶ روز پنج شنبه در سالن شهید حیدریان قم برابر هم قرار می‌گیرند و تماشای این بازی برای تماشاگران قمی رایگان اعلام شده تا هواداران این تیم بتوانند با سهولت بیشتری در محل برگزاری مسابقه حضور یابند.

تیم سوهان محمد سیما از ۱۵ بازی قبلی خود صاحب ۲۵ امتیاز است و در رده پنجم جدول قرار گرفته است و در تلاش است با پیروزی در این بازی ۲۸ امتیازی شده و موقعیت تیم رده سومی فرش آرای مشهد را مورد تهدید قرار دهد.

وضعیت جدول رده بندی لیگ برتر به گونه‌ای است که ۲ تیم گیتی پسند اصفهان با ۳۷ امتیاز و مس سونگون با ۳۶ امتیاز، در بالای جدول خود را از سایر تیم‌ها جدا کرده‌اند و رقابت برای قهرمانی تنها بین این دو تیم پرمهره جریان دارد اما در قسمت دیگر جدول چند تیم برای کسب رتبه سوم لیگ دندان تیز کرده‌اند که نماینده قم یکی از آن‌ها است.

اختلاف امتیاز بین تیم‌های سوم تا هفتم جدول، کم است و بدین ترتیب همه این تیم‌ها امیدوارند بتوانند خود را تا رده سوم جدول بالا بکشند به طوری که در حال حاضر فرش آرای مشهد با ۲۸ امتیاز سوم است، شهروند ساری با ۲۵ امتیاز چهارم است و سوهان محمد سیمای قم با همین تعداد امتیاز و تفاضل گل کمتر در رده پنجم قرار دارد.

حفاری خوزستان با ۲۴ امتیاز و سن ایچ ساوه با ۲۲ امتیاز پشت سر نماینده قم در جدول لیگ قرار دارند و شاگردان حسین صبوری برای صعود در جدول باید این هفته در قم پیروز شوند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار