فوتساليست‌هاي قم با توقف در خانه براي دومين هفته متوالي در فصل 98 – 1397 فوتسال باشگاه‌هاي كشور روي نواي تساوي گام برداشتند.
کد خبر: ۶۷۹۶۶۲
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۷ - ۰۲:۳۹ 14 November 2018

به گزارش تابناک قم، در فصل جاری رقابت‌های باشگاهی فوتسال ایران از استان قم سه تیم در لیگ‌های برتر، دسته اول و دسته دوم حضور دارند و برای کسب مقام قهرمانی با حریفان خود به شکل رفت و برگشت و دوره‌ای به رقابت می‌پردازند.

در شرایطی که تیم سوهان محمدسیمای قم در لیگ برتر و تیم الماس شهر قم در لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های کشور نماینده قم هستند، تیم مجمع جهانی دلسوختگان اهل بیت (ع) نماینده قم در مسابقات لیگ دسته دوم فوتسال ایران برای قهرمانی و صعود به دسته بالاتر رقابت می‌کند.

تیم فوتسال دلسوختگان اهل بیت قم امسال نماینده قم در مسابقات لیگ منطقه‌ای فوتسال باشگاه‌های کشور بود که بالاتر از تمامی حریفان خود روی سکوی قهرمانی ایستاد و مجوز صعود به لیگ دسته دوم را به دست آورد تا در این لیگ برای راهیابی به دسته اول به میدان برود.

فوتسالیست‌های تیم دلسوختگان اهل بیت قم در هفته نخست رقابت‌های فصل 98 – 1397 لیگ دسته دوم فوتسال ایران در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم میزبان تیم فرش آران و بیدگل بود که در پایان با تساوی دو بر دو متوقف شد و به یک امتیاز بازی‌ در خانه بسنده کرد.

نماینده قم بعد از این تساوی در هفته دوم بازی‌ها بار دیگر در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم به میدان رفت و در دیداری خانگی میزبان تیم پاس تهران بود که در پایان این مسابقه هم نتیجه‌ای بهتر از تساوی دو بر دو کسب نکرد و به یک امتیاز دست یافت.

بازی‌های این فصل لیگ دسته دوم فوتسال ایران در 6 گروه مقدماتی به شکل دوره‌ای و در قالب دیدارهای رفت و برگشت به انجام می‌رسد و شاگردان جعفر منیعات در تیم دلسوختگان اهل بیت قم با پاس تهران، پدیده فیروزکوه، هیأت فوتبال آران و بیدگل، هیأت فوتبال شهرکرد و پیمان شهرداری شاهرود در گروه چهارم مسابقه می‌دهند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار