رئیس هیئت هندبال استان قم از دعوت از ۳ دختر هندبالیست قمی به اردوی تیم ملی بزرگسالان خبر داد.
کد خبر: ۶۷۹۶۴۳
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۷ - ۰۱:۱۵ 14 November 2018

 

به گزارش تابناک قم، حسین محمدخانی اظهار داشت: تیم ملی هندبال بانوان قرار است در مسابقات هندبال قهرمانی آسیا در ژاپن شرکت کند و به همین منظور اردوی آماده سازی این تیم در تهران برپا شده است.

وی افزود: در میان بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی، ۳ بازیکن قمی نیز حضور دارند که این ۳ نفر شامل مرضیه افشاری از سپاهان اصفهان و فاطمه خلیلی و نوریه عباسی از شهید چمران لارستان فارس هستند.

رئیس هیئت هندبال استان قم گفت: پنجمین دوره اردوی تیم ملی هندبال بزرگسالان دختر کشور در تهران در حال برگزاری است و بخشی از نفرات تیم ملی در راه حضور در مسابقات قهرمانی آسیا از فهرست تیم ملی خط می‌خورند و امیدواریم در فهرست نهایی تیم ملی شاهد حضور هر ۳ هندبالیست قمی باشیم.

این در حالی است که فدراسیون هندبال به طور قطعی در مورد اعزام یا عدم اعزام تیم ملی به مسابقات قهرمانی آسیا اظهار نظری نکرده اما پیش از این مسئولان فدراسیون هندبال از مشکلات مالی جدی در مورد اعزام تیم ملی بانوان به ژاپن سخن گفته‌اند.

فدراسیون هندبال در حالی این اردو را سازماندهی کرده که در صورت تأمین منبابع مالی تیم ملی بانوان را به ژاپن اعزام می‌کند و در غیر این صورت، اعزام تیم ملی به این مسابقات لغو می‌شود.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار