آیت‌الله علوی گرگانی:
یکی از مراجع تقلید با بیان اینکه باید مردم هرچه بیشتر با امام زمان(عج) آشنا شوند، گفت: در خصوص زمان ظهور حضرت و شرایط ظهور سوالات بسیاری مطرح می‌شود در حالی که بر اساس مبانی دینی زمان ظهور به وسیله علائم و نشانه‌هایی مشخص می‌شود.
کد خبر: ۶۷۹۶۳۴
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۷ - ۰۱:۰۲ 14 November 2018

به گزارش تابناک قم، آیت‌الله سید محمدعلی علوی گرگانی در دیدار حجت‌الاسلام رحیمیان تولیت مسجد مقدس جمکران و جمعی از اعضای ستاد فعالان فرهنگی مهدویت با اشاره به اینکه برگزاری جلسات در ارتباط با مسئله مهم مهدویت از اهمیت زیادی برخوردار است، بیان کرد: در شرایط امروز دنیا ضروری است که نسبت به مسئله ارتباط مردم با امام عصر(عج) بیشتر پرداخته شود.

وی با بیان اینکه باید مردم هرچه بیشتر با امام زمان(عج) آشنا شوند، اضافه کرد: در خصوص زمان ظهور حضرت و شرایط ظهور سوالات بسیاری مطرح می‌شود در حالی که بر اساس مبانی دینی زمان ظهور به وسیله علائم و نشانه‌هایی مشخص می‌شود.

این مرجع تقلید با اشاره به اینکه در دین مبین اسلام مسائل به دو دسته تقسیم شده است، یادآور شد: برخی از امور و مسائل به صورت مستقیم تشریح و تبیین شده است ولی برخی از امور مخفی بوده و مسئله غیبت امام عصر(عج) نیز از همین دست امور به شمار می‌رود.

وی با بیان اینکه بر اساس فرموده حضرت حجت عده‌ای با طولانی شدن غیبت غربال می‌شود، گفت: در روایات آمده است که مومنان واقعی همواره در معرض آزمایش‌های الهی قرار می‌گیرند.

آیت الله علوی گرگانی به روایتی از حضرت علی(ع) اشاره کرد و گفت: ایشان می‌فرمایند که مردم تصور نکنند فقط با گفتن ذکر «لااله‌الاالله» ایمان آورده اند بلکه از سوی خداوند مورد امتحان و آزمایش قرار می‌گیرند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار