با اجرای طرح قدر 2 و به مدت پنج روز، چهار باند سرقت سیم و کابل برق، باطری، خودرو و موتورسیکلت منهدم شد. رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر قم نیز از کشف قاچاق 480 لیتر روغن موتور خودرو در نتیجه انهدام یک باند مواد مخدر در این استان خبر داد.
کد خبر: ۶۷۸۳۰۹
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۷ - ۰۲:۲۰ 11 November 2018

به گزارش تابناک قم، فرمانده انتظامی شهرستان قم گفت: با اجرای طرح قدر 2 و به مدت پنج روز در حوزه استحفاظی کلانتری 14 این شهر، چهار باند سرقت سیم و کابل برق، باطری، خودرو و موتورسیکلت منهدم شد.

سرهنگ مراد حسین جعفریان اظهار داشت: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی محله محور و استقرار نظم و امنیت در نقاط آسیب پذیر قم و مقابله با تبهکاران، مزاحمین نوامیس و اراذل و اوباش، برخورد با سارقان، جمع آوری معتادان متجاهر و خرده فروشان مواد مخدر، طرح قدر 2 در حوزه استحفاظی کلانتری 14 ولی عصر(عج) اجرا شد.

وی هدف از برگزاری طرح مذکور را کاهش جرایم و پیشگیری از هرگونه ناهنجاری دانست و بر استمرار آن تاکید کرد.

وی نتایج این طرح را شامل دستگیری 24 تن در پی انهدام چهار باند سرقت و همچنین کشف 16 دستگاه خودرو و موتورسیکلت مسروقه، دستگیری سه تن از اراذل و اوباش و 46 معتاد متجاهر برشمرد.

انهدام یک باند مواد مخدر قم

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر قم نیز از کشف قاچاق 480 لیتر روغن موتور خودرو در نتیجه انهدام یک باند مواد مخدر در این استان خبر داد.

سرهنگ غلام عباس بلفکه گفت: در پیگیری های پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین بر روی عناصر اصلی تهیه و توزیع مواد مخدر مشخص شد، 2 قاچاقچی قصد دارند مقدار قابل توجهی مواد افیونی را با دو دستگاه خودرو پژو پارس از طریق محور مواصلاتی استان قم به تهران منتقل کنند که با اطلاع به پلیس مبارزه با مواد مخدر استان، در عملیاتی مشترک دستگیری این افراد در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی ادامه داد: با هماهنگی مقام قضایی قم، 2 تیم عملیاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قم و قزوین برای شناسایی و دستگیری متهمان وارد عمل شدند.

وی افزود: سرانجام با انجام اقدام های پلیسی هر 2 خودرو شناسایی، متوقف و سه تن در این رابطه دستگیر و حدود 40 کیلوگرم تریاک کشف شد.

بلفکه گفت: در اجرای این عملیات یک دستگاه خودرو پژو 405 با بار قاچاق نیز شناسایی، متوقف و در بازرسی از آن 96 بطری یک لیتری و 96 بطری 4 لیتری روغن موتور خودرو قاچاق کشف شد.

وی افزود: در نهایت متهمان به همراه پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی استان شدند.

دستگیری سارقان ساختمان نیمه کاره در قم

رئیس پلیس آگاهی قم نیز از دستگیری سه سارق ساختمان نیمه کاره در قم خبر داد و گفت: متهمان به 20 فقره سرقت اعتراف کردند.

سرهنگ احمد کرمی اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از ساختمان های نیمه کاره در قم موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی گفت: در ادامه با بررسی جغرافیای جرم و انجام اقدام های پلیسی، سه تن در این رابطه دستگیر شدند و در تحقیقات به 20 فقره سرقت اعتراف کردند.

کرمی افزود: سپس 2 مالخر اموال مسروقه نیز دستگیر شدند و با هماهنگی مقام قضایی استان طی بازرسی از مخفیگاه متهمان اموال مسروقه شامل 51 عدد میلگرد به وزن تقریبی 476 کیلوگرم کشف شد.

وی گفت: در نهایت متهمان به همراه پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی استان شدند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۰
تو این شهر چه خبره؟؟؟؟؟؟
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار