13 مجروح در تصادفات روز گذشته قم
تصادفات روز گذشته در جاده های قم 13 مجروح بر جای گذاشت. دربین مجروحین دختربچه ای حدودا 6 ساله دچار قطع عضو از ناحیه دست راست شده بود که پس انجام خدمات اولیه درمانی درسریعترین زمان ممکن با آمبولانس اورژانس۱۱۵ به بیمارستان منتقل شد.
کد خبر: ۶۷۷۶۹۹
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۷ - ۰۱:۵۹ 09 November 2018

 

به گزارش تابناک قم، مهدی فراهانی سخنگوی اورژانس و فوریت‌های پزشکی استان قم با اشاره به وضعیت تصادفات جاده ای در قم در 24 ساعت گذشته عنوان کرد: با آمادگی کامل نیروهای اورژانس مجروحین تصادفات در اسرع وقت به مراکز درمانی انتقال یافتند.

وی تصریح کرد: تصادفات روز گذشته در جاده های قم 13 مجروح بر جای گذاشت که در یکی از آن ها دست راست دختربچه 6 سالع ای قطع شد.

فراهانی در تشریح تصادفات در قم بیان کرد: در سانحه اول در برخورد دو خودرو در عوارضی اتوبان قم-تهران ۴ نفر مجروح شدند. همچنین درتصادفی دیگر واقع دراتوبان قم-تهران و در کیلومتر۴۰ بر اثر برخورد اتوبوس و وانت ۲نفر مجروح گزارش شد.

وی خاطرنشان کرد: واژگونی خودروی پراید در محور قم-سلفچگان نیز ۱مجروح به همراه داشت ضمن اینکه در 2 کیلومتر مانده به عوارضی قم-تهران بازهم بر اثر برخورد دو خودرو ۲ نفر مجروح شدند. در این سانحه ۱ نفر از مجروحان به مراکز درمانی انتقال یافت و۱مجروح نیز درمحل توسط پرسنل ۱۱۵ درمان شد.

سخنگوی اورژانس و فوریت های پزشکی استان قم درتشریح شاخص ترین تصادف روز گذشته توضیح داد: درشاخص ترین تصادفات دیروز به علت واژگونی پراید درمحور سلفچگان-دلیجان 4 مجروح بدحال بر جای ماند.

وی ادامه داد: با توجه به وخامت حال تمامی مجروحین 4 دستگاه آمبولانس اورژانس به محل اعزام و تمامی مجروحین همراه با مراقبتهای اولیه به بیمارستان شهید بهشتی منتقل شدند.

فراهانی گفت: متاسفانه دربین مجروحین دختربچه ای حدودا 6 ساله دچار قطع عضو از ناحیه دست راست شده بود که پس انجام خدمات اولیه درمانی درسریعترین زمان ممکن با آمبولانس اورژانس۱۱۵ به بیمارستان منتقل شد.

وی بیان کرد: همچنین تصادفی بین ۳خودرو دراتوبان قم-کاشان و در محدوده کاشان رخ داد که باتوجه به تعداد مجروحین اورژانس استان قم به کمک آمبولانسهای اورژانس کاشان رفته ومجروحین به بیمارستان کاشان منتقل شدند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار