معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم مطرح کرد
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری قم گفت: قیمت گذاری جدید نان در استان قم در نانوایی‌های استان نصب نشده است، باید اتحادیه نانوایان دراین خصوص ورود کند.
کد خبر: ۶۷۷۳۰۶
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۷ - ۰۴:۲۴ 07 November 2018

به گزارش تابناک قم، مهرداد غضنفری در جلسه کارگروه تنظیم بازار استان قم در سالن جلسات امام جواد(ع) استانداری با اشاره به مشکلات بخش لبنیات در استان قم اظهار کرد: در زمینه تولید در این بخش مشکل نداریم، مشکلات بخش لبنیات در عرصه توزیع است.

وی ادامه داد: قیمتی که کارخانه‌های لبنیات در زمینه قیمت تمام شده ارائه می‌دهند، قابل اعتماد نیست، اما باید با موارد قیمت بالاتر از این قیمت در بازار برخورد شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری قم افزود: در زمینه قیمت لبنیات مشکل داریم و مردم در این زمینه گلایه مند هستند، البته تمام اختیارات در این زمینه در اختیار مدیران قم نیست، اما باید این مدیران استان حل مشکلات صنعت لبنیات را پیگیری کنند.

غضنفری مساله تنظیم بازار را یک کار فشرده، سخت و مرتبط با معیشت مردم دانست و تصریح کرد: تمام دستگاه‌های استان قم در این زمینه تلاش خود را کردند.

وی خاطرنشان کرد: قیمت گذاری جدید نان در استان قم در نانوایی‌های استان نصب نشده است، باید اتحادیه نانوایان دراین خصوص ورود کند تا مردم از قیمت و وزن نان مطلع شوند، البته قیمت گذاری جدید توسط نانوایان رعایت می‌شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار