متأسفیم که برای هزار دینار عراقی تقریباً باید ۱۳ هزار تومان بدهیم
مسئله اقتصادی امر مهمی است و قرآن به همین سبب تا کید به امر زکات دارد؛ متأسفیم که برای هزار دینار عراقی تقریباً باید ۱۳ هزار تومان بدهیم و پول ما این‌قدر کم‌ارزش شده است. چرا باید پول ما این‌قدر بی‌ارزش باشد؟ گرفتاری مردم همین است و این نقصی بوده که وجود دارد.
کد خبر: ۶۷۷۲۹۶
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۷ - ۰۳:۴۴ 07 November 2018

به گزارش تابناک قم، آیت‌الله حسین نوری همدانی در دیدار با رئیس ستاد مرکزی اربعین، ضمن قدردانی از زحمات اعضای ستاد مرکزی اربعین اظهار داشت: شما خدمت بزرگی انجام دادید که دارای اهمیت بسیاری است.

‌وی بیان کرد: ابتدا در هر کاری باید به‌فکر مدیریت بوده و همه کارها باید تحت نظر یک مدیر انجام شود، باید همه کارها مورد ارزیابی گرفته و نقاط قوت و ضعف شناسایی شود و کسانی که عاقل و عادل هستند مدیریت کار را به‌عهده بگیرند.

مرجع تقلید شیعیان با بیان بعد اقتصادی مراسم پیاده‌روی اربعین گفت: هزینه و بودجه باید در هر کاری معین باشد، پیاده‌روی اربعین از اهمیت بسیاری برخوردار بوده و مسئله اقتصادی در این مراسم بسیار مهم است چراکه 20 میلیون زائر در مراسم اربعین شرکت می‌کنند.

وی با بیان کم‌ارزش بودن پول ایران در برابر دینار عراقی در شرایط کنونی تصریح کرد: وقتی می‌خواهیم یک[هزار] دینار عراقی بگیریم باید 13 هزار تومان پول بدهیم، پول ما کم‌ارزش شده است، چرا باید پول ما این‌قدر بی‌ارزش باشد؟ گرفتاری مردم همین است و این نقصی بوده که وجود دارد.

‌آیت‌الله نوری همدانی با تصریح به اینکه باید در برابر ترامپ و امثال ترامپ ایستاد، ادامه داد: باید با عراق و افراد تأثیرگذار صحبت و این جمعیت را در یکجا جمع کرده و نمایش عظیم پیاده‌روی اربعین را به جهانیان عرضه کنیم.

وی با بیان بعد فرهنگی مراسم پیاده‌روی اربعین ابراز کرد: یک مدیریتی و هماهنگی در پیاده‌روی باید باشد تا پیام این حماسه عظیم را به جهانیان رسانده و پیام اربعین امام حسین(ع) را به آن‌ها ابلاغ کنیم.

مرجع تقلید شیعیان خاطرنشان کرد: ستاد مرکزی اربعین از همه جهت با قدرت عظمت اسلام و مسلمین را به جهانیان ابلاغ کند، بنابراین ازلحاظ مدیریت، اقتصاد و فرهنگ باید اقدامات لازم صورت گیرد تا ان شاء الله سال آینده این مراسم هرچه باشکوه‌تر برگزار شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار