آیت الله صافی گلپایگانی:
آیت الله لطف الله صافی گلپایگانی از مراجع عظام تقلید گفت: برگزاری مراسم اربعین از افتخارات شیعه است، از این رو باید همه ساله برای برگزاری هرچه باشکوهتر آن تلاش کنیم.
کد خبر: ۶۷۷۲۸۶
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۷ - ۰۳:۰۷ 07 November 2018

 

به گزارش تابناک قم، وی دردیدار معاون وزیر کشور و دبیر ستاد مرکزی اربعین گفت: راهپیمایی اربعین یک برنامه بی نظیر است که هر سال با حضور جمعیت کثیری از دوستداران اهل بیت عصمت و طهارت(ع) بر شور و عظمت آن افزوده می شود.

آیت الله صافی گلپایگانی با بیان اینکه تلاش و مجاهدت در مسیر اربعین در هرجایی که باشد مورد توجه حضرت ولی عصر(عج) قرار دارد، خاطرنشان کرد: مسئولان باید قدر مسئولیت و نعمتی که برای خدمتگزاری به زائران حضرت اباعبدالله الحسین(ع) به آنها داده شده است بدانند.

وی در پایان ضمن قدردانی از همه تلاش ها و اقدامات دست اندرکاران برای برگزاری شایسته مراسم اربعین، تصریح کرد: باید تلاش کنیم تا معنویت این حرکت عظیم الهی و حضور عاشقان و اراداتمندان در این مراسم بیشتر شود.

حسین ذوالفقاری معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور امروز در سفر به شهر مقدس قم با جمعی از علما و مراجع عظام تقلید دیدار و گزارشی از اقدامات انجام گرفته در ستاد اربعین کشور را ارائه کرد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار