در اوزان 60، 82 و 97 كيلوگرم انجام مي‌شود
فرنگي‌كاران ملي‌پوش استان قم در تركيب تيم ملي كشتي فرنگي اميد ايران براي شركت در مسابقات جهاني 2018 مسافر بخارست روماني شدند.
کد خبر: ۶۷۷۲۷۰
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۷ - ۰۲:۲۵ 07 November 2018

به گزارش تابناک قم، امسال دومین دوره رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی امیدهای جهان طبق برنامه‌ریزی فدراسیون جهانی کشتی در قاره سبز و به میزبانی شهر بخارست رومانی برگزار می‌شود، مسابقاتی که در آن سه نماینده کشتی استان قم نیز حضور خواهند داشت.

سال گذشته مهدی ابراهیمی در وزن 82 کیلوگرم به نمایندگی از فرنگی‌کاران قم عضو تیم ملی ایران بود که در شهر پاریس فرانسه با حریفان خود به رقابت پرداخت اما این کشتی‌گیر با تجربه بدون کسب مدال و با ناکامی از میدان جهانی سال 2017 بازگشت تا امسال دومین بار راهی این پیکارها شود.

امسال مهدی ابراهیمی بار دیگر در وزن 82 کیلوگرم عضو تیم ملی کشتی فرنگی امیدهای ایران است و برای تلافی ناکامی سال گذشته راهی رومانی می‌شود، در حالی که از قم دو کشتی‌گیر مطرح دیگر به نام‌های علیرضا نجاتی در وزن 60 کیلوگرم و علی‌اکبر حیدری در وزن 97 کیلوگرم نیز در ترکیب تیم ملی حضور دارند.

حیدری که چندین مدال از میادین بین‌المللی و برون‌مرزی نظیر باشگاه‌های جهان در کارنامه دارد و در بازی‌های آسیایی 2018 جاکارتای اندونزی نیز عضو تیم ملی ایران بود اما با ناکامی مواجه شد، نخستین حضور خود در یک رقابت قهرمانی جهان را تجربه خواهد کرد.

علیرضا نجاتی نیز که امسال دو میدان شاخص برون‌مرزی یعنی پیکارهای 2018 قهرمانی جوانان آسیا و جوانان جهان را تجربه کرده، بعد از گرفتن مدال نقره مسابقات جوانان قاره کهن و نشان برنز جوانان دنیا، حالا به دنبال کسب مدال مسابقات جهانی امیدهای سال جاری است.

به همین منظور اردوی آماده‌سازی نهایی تیم ملی کشتی فرنگی امیدهای ایران در خانه کشتی عبدالله موحد تهران آغاز شده و ملی‌پوشان تا بیستم آبان ماه در حالی به تمرین می‌پردازند که تیم ملی در اوزان 55، 60، 63، 67، 72، 77، 82، 87، 97 و 130 کیلوگرم به این سفر اروپایی می‌رود در حالی که رقابت‌های کشتی زیر 23 سال قهرمانی جهان روزهای 21 تا 27 آبان ماه در شهر بخارست رومانی برگزار می‌شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار