رئیس ستاد اقامه نماز استان قم:
رئیس ستاد اقامه نماز استان قم با بیان اینکه هیچ مدرسه‌ای در استان قم بدون نمازخانه نیست، گفت: باید با مشارکت مجموعه‌های مختلف به دنبال تجهیز و تقویت نمازخانه‌های مدارس و توسعه فعالیت‌های فرهنگی باشیم.
کد خبر: ۶۷۶۸۳۴
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۷ - ۰۲:۳۶ 06 November 2018

به گزارش تابناک قم، محمد خامه‌یار در نشست شورای اداری استان قم که در تالار معصومیه فرمانداری قم برگزار شد، ضمن تقدیر از مشارکت مدیران استانی در راستای برپایی نمازهای جماعت در دستگاه‌ها و نقاط مختلف استان عنوان کرد: به تعبیر رهبر انقلاب اسلامی «دعوت به نماز، دعوت به زیباترین جلوه‌های زندگی است».

وی با بیان اینکه اقشار مختلف باید در راستای ترویج فرهنگ نماز و نمازخوانی مشارکت داشته باشند، اضافه کرد: تاکنون در استان قم از ظرفیت‌های مختلف به ویژه خیرین و نیکوکاران برای توسعه بسترهای مورد نیاز در راستای ترویج فرهنگ نمازخوانی استفاده شده است اما امیدواریم این مشارکت‌ها و همکاری‌ها بیشتر از گذشته استمرار داشته باشد تا بتوانیم به اهداف مورد نظر برسیم.

رئیس ستاد اقامه نماز استان قم بر لزوم استفاده از ظرفیت فضای مجازی در راستای ترویج فرهنگ نماز یاد کرد و گفت: رسانه‌ها با توجه به ظرفیت‌های قابل توجهی که در اختیار دارند می‌توانند به شیوه مطلوب در این راستا مشارکت داشته باشند.

وی با اشاره به برگزاری اجلاس نماز در استان قم تصریح کرد: مجموعه‌های فرهنگی استان قم با افزایش مشارکت خود در راستای برگزاری این اجلاسیه می‌توانند به صورت مستقیم در ترویج فرهنگ نمازخوانی مشارکت کنند.

خامه‌یار با تاکید بر اینکه تقویت مساجد شهرهای تابعه استان قم باید مورد توجه قرار گیرد، مطرح کرد: دستگاه‌های استانی با توجه به ظرفیت‌های در اختیار خود می‌توانند در راستای گسترش و افزایش نمازخانه‌های استان قم نیز مشارکت داشته باشند.

وی با بیان اینکه هیچ مدرسه‌ای در استان قم بدون نمازخانه نیست، مطرح کرد: باید با مشارکت مجموعه‌های مختلف به دنبال تجهیز و تقویت نمازخانه‌های مدارس و توسعه فعالیت‌های فرهنگی باشیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار