رئيس هیأت كاراته استان قم خبر داد
رئيس هیأت كاراته استان قم از اعزام كاراته‌كاهاي قم به دو ميدان برون‌مرزي و رقابت‌ نمايندگان قم در مسابقات سبك‌هاي آزاد انتخابي تيم ملي بانوان ايران خبر داد.
کد خبر: ۶۷۶۶۹۷
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۶ 05 November 2018

به گزارش تابناک قم، علیرضا برخوردار اظهار کرد: دو اعزام برون‌مرزی کاراته قم به کشورهای اسپانیا و قزاقستان انجام شده، در حالی که رقابت‌های قهرمانی جهان در مادرید اسپانیا به انجام می‌رسد و قزاقستان میزبان پیکارهای جهانی سبک kwf است.

وی با اشاره به اعزام امیر مهدی‌زاده ستاره کاراته قم به رقابت‌های 2018 قهرمانی جهان در اسپانیا، بیان کرد: بیست و چهارمین دوره مسابقات کاراته قهرمانی جهان روزهای ۱۵ تا ۲۰ آبان ماه با حضور ۱۱۱۷ کاراته کا از ۱۴۰ کشور برگزار می‌شود و امیر مهدی‌زاده در وزن منهای 60 کیلوگرم به میدان خواهد رفت.

رئیس هیأت کاراته استان قم با بیان اینکه این چهارمین اعزام مهدی‌زاده به پیکارهای جهانی است، خاطرنشان کرد: محمد اسدی دیگر کاراته‌کای قم نیز همراه با محمدرضا رستمی‌زاده به عنوان مربی عازم مسابقات جهانی سبک kwf در کشور قزاقستان شده است.

وی در ادامه به لیگ‌های پایه کاراته کشور اشاره و بیان کرد: با توجه به درخواست اکثر مربیان و ترافیک برگزاری مسابقات در ماه‌ آبان و همچنین مناسبت‌های پیش‌رو و تعطیلات روزهای پایانی ماه صفر، مراحل بعدی تمامی لیگ‌های کاتا و کومیته دختران و پسران کشور به آذر ماه موکول شده و نمایندگان قم فرصت خوبی برای‌ آماده‌سازی بیشتر دارند تا امسال نیز شاهد قهرمانی تیم‌های قمی در لیگ‌های کشور باشیم.

برخوردار همچنین از رقابت‌های نمایندگان قم در مسابقات انتخابی تیم ملی سبک‌های آزاد کرااته زنان ایران خبر داد و ابراز کرد: این پیکارها در رده‌های سنی نوجوانان، جوانان، امید و بزرگسالان برگزار می‌شود و برترین‌های هر وزن به اردوی تیم ملی راه پیدا می‌کنند، ضمن اینکه آخرین مهلت ثبت‌نام تا بیستم آبان ماه پیش‌بینی شده است.

وی در پایان به برگزاری یک دوره آموزشی اشاره و اظهار کرد: پنجمین دوره آموزش نیروهای مستعد داوری بانوان زیر نظر کمیته داوران بانوان هیأت کاراته استان قم به میزبانی خانه کاراته مجموعه ورزشی راحله منطقه نیروگاه قم برگزار شد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار