هفته پانزدهم ليگ برتر فوتسال
تيم فوتسال سوهان محمد سيما قم در انديشه شكستن طلسم پيروز نشدن در اصفهان اين هفته برابر تيم صدرنشين گيتي‌پسند صف‌آرايي مي‌كند.
کد خبر: ۶۷۶۶۸۷
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۷ 05 November 2018

به گزارش تابناک قم، دیدارهای هفته دوم از دور برگشت بیستمین دوره لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور جمعه هجدهم آبان ماه در نخستین روز از ماه ربیع‌الاول با هفت بازی بین 14 تیم برگزار می‌شود و تیم فوتسال سوهان محمد سیما قم در اصفهان به میدان می‌رود.

نماینده فوتسال قم که در دو هفته اخیر موفق به شکست تیم‌های پائین جدولی پارسیان شهر قدس و شهرداری ساوه شده و هم اکنون با تفاضل گل در مکان پنجم جدول رده‌بندی جای گرفته، این هفته با تیم صدرنشین گیتی‌پسند یکی از مدعیان کسب عنوان قهرمانی دیدار خواهد کرد.

تیم‌های سوهان محمد سیما قم و گیتی‌پسند اصفهان در هفته دوم فصل جاری لیگ برتر فوتسال در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم رو در روی یکدیگر قرار گرفتند که بازی آنها بعد از 40 دقیقه رقابت نزدیک و نفس‌گیر با تساوی دو بر دو و تقسیم امتیازها به پایان رسید.

این دو تیم از ساعت 16 جمعه هجدهم آبان ماه در سالن پیروزی اصفهان در شرایطی برابر یکدیگر قرار می‌گیرند که در یک دهه اخیر هرگز تیم‌های قمی در این سالن موفق به شکست دادن تیم گیتی‌پسند نشده‌اند و بیشتر با شکست و ناکامی از میدان رقابت با حریفان اصفهانی خارج شده‌اند.

حتی نماینده‌های فوتسال قم در این سال‌ها موفق به شکست دادن گیتی‌پسند در بازی‌های خانگی خود نیز نشده‌اند، بر همین اساس بازی‌ روز جمعه این هفته بین سوهان محمد سیما قم و گیتی‌پسند از حساسیت‌های فوق‌العاده زیادی برخوردار است و دو تیم که بالای جدول به دنبال بهترین جایگاه برای حضور در پلی‌آف هستند، سخت به دنبال سه امتیاز این دیدار مهم و سرنوشت‌ساز گام به میدان می‌گذارند.

در جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور تا پایان هفته چهاردهم، تیم گیتی‌پسند اصفهان با کسب 34 امتیاز در صدر ایستاده، مس سونگون با 33 امتیاز دوم است و سه تیم 25 امتیازی شهروند ساری، فرش‌آراء مشهد و سوهان محمد سیما قم در رده‌های سوم تا پنجم قرار دارند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار