رئیس هیئت بسکتبال استان قم گفت: زمستانی پرکار در انتظار بسکتبال قم است و تیم‌های قمی امسال در لیگ‌ها حاضر خواهند بود.
کد خبر: ۶۷۶۳۶۷
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۷ - ۰۱:۰۷ 05 November 2018

به گزارش تابناک قم، مرتضی سخایی اظهار داشت: هیئت بسکتبال استان قم در حال برنامه ریزی برای اجرای برنامه‌های مسابقاتی در فرصت باقی مانده تا پایان پاییز و همچنین سه ماه پایانی سال است و می‌توان گفت زمستانی پرکار در انتظار بسکتبال قم است.

وی افزود: طبق برنامه ۲ سال گذشته، مسابقات لیگ بسکتبال استان قم در رده‌های سنی مختلف در حال برنامه ریزی است و امسال نیز برگزاری لیگ‌ها را با قوت دنبال می‌کنیم و توسعه مسابقات و قرار دادن بازیکنان در فضای رقابتی بیشتر و جدی را فرصتی برای میدان دیدن بازیکنان به ویژه نفرات جوان می دانیم.

رئیس هیئت بسکتبال استان قم گفت: مسابقات لیگ بسکتبال نوجوانان کشور نیز در پیش است و تیم بسکتبال قم برنامه‌های آماده سازی خود را برای حضور در لیگ نوجوانان در دستور کار دارد و در سطح بزرگسالان نیز حضور تیم‌های قمی در لیگ یکی از برنامه‌های آتی است.

سخایی بیان داشت: بسکتبال قم سال گذشته ۲ تیم در لیگ دسته دوم بزرگسالان کشور داشت و امسال نیز به طور قطعی حداقل یک تیم در لیگ دسته دوم حضور دارد همچنین یک تیم نیز در تلاش برای حضور در لیگ دسته اول است و برای تعیین وضعیت نهایی تیم‌های قمی در لیگ باید منتظر هفته‌های آتی بمانیم.

وی عنوان کرد: حضور تیم‌های ورزشی در لیگ‌های کشوری، هزینه‌های سنگینی دارد و در شرایط کنونی کشور، جذب حامی مالی توسط باشگاه‌ها دشوارتر از گذشته است و به همین دلیل چه در رشته بسکتبال و چه در سایر رشته‌ها، حضور یک تیم در لیگ چالش‌های مالی فراوانی به همراه دارد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار