با برگزاری مجمع انتخاباتی تنیس روی میز استان قم، محمد عموییان با کسب ۱۶ رأی موافق برای یک دوره ۴ ساله دیگر در سمت رئیس هیئت تنیس روی میز استان قم ابقاء شد.
کد خبر: ۶۷۶۳۶۴
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۷ - ۰۱:۰۱ 05 November 2018

به گزارش تابناک قم، مجمع انتخاباتی رئیس هیئت تنیس روی میز استان قم عصر امروز با حضور مهرداد علی قارداشی رئیس فدراسیون تنیس روی میز ایران در سالن جلسات اداره مل ورزش و جوانان برگزار شد.

در این جلسه، مدیرکل ورزش و جوانان استان قم اظهار داشت: از سیاست‌های اصلی تنیس روی میز در قم استفاده از ظرفیت مربیان خارجی بوده که در سال‌های اخیر نتایج و ثمرات مثبت ویژه‌ای در مسیر پیشرفت این رشته ورزشی داشته است.

حسن عابدی با اشاره به لزوم حضور دائمی تنیس‌بازان قمی در رقابت‌های قهرمانی کشور افزود: حضور در رقابت‌ها و لیگ‌های کشوری در تمام رده‌های سنی و در هر دو بخش بانوان و مردان می‌تواند درروند توسعه و ارتقاء کیفی این رشته ورزشی در قم مؤثر باشد.

وی ادامه داد: حضور ورزشکاران قمی در لیگ‌های کشوری و اردوی تیم‌های ملی به پیشرفت و توسعه کیفی رشته‌های ورزشی به‌ویژه تنیس روی میز کمک شایانی می‌کند، استان قم آمادگی برگزاری رقابت‌ها و اردوی تیم‌های ملی تنیس روی میز در هر سطحی را دارد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم با تأکید بر ظرفیت‌های قابل‌توجه بانوان در تنیس روی میز ابراز کرد: علی‌رغم وجود ظرفیت‌های قابل‌توجه تنیس روی میز در بین بانوان استان اما متأسفانه این بخش نسبت به بخش آقایان با کمبود و عقب‌ماندگی مواجهه است.

گفتنی است مجمع انتخاباتی تنیس روی میز استان قم عصر امروز با کاندیداتوری مهدی اکرمی و محمد عموییان برگزار شد که به دلیل غیبت و انصراف اکرمی، محمد عموییان با کسب 16 رأی موافق از 16 رأی موجود برای چهار سال دیگر و تا پایان سال 1401 به‌عنوان رئیس هیئت تنیس استان قم منصوب شد،عموییان برای دومین دوره متوالی به‌عنوان رئیس هیئت تنیس استان قم فعالیت خواهد کرد.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار