مسابقات هندبال قهرماني دختران جوان ايران با حضور دختران هندباليست دو تيم باشگاهي از قم در سالن ورزشي نرگس برگزار مي‌شود.
کد خبر: ۶۷۶۳۶۰
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۷ - ۰۰:۵۵ 05 November 2018

به گزارش تابناک قم، در حالی که قم بعد از تغییر و تحولات دو سال گذشته و آمدن حسین محمدخانی به راس هیات هندبال قم، در بخش مردان فعالیت چشمگیری در هندبال ایران ندارد، اما این استان از امروز میزبان رقابت‌های هندبال قهرمانی دختران جوان ایران است و نمایندگان قم با رقبایی از استان‌های تهران، البرز و گیلان برای کسب عنوان به رقابت خواهند پرداخت.

این پیکارها به مدت دو روز در سالن چند منظوره بوستان تفریحی ورزشی نرگس منطقه صدوق قم برگزار می‌شود و تیم سه گام تا سکوی قم با هدایت مرضیه افشاری برابر حریفان خود به میدان می‌رود، ضمن اینکه نسرین سادات عودی مسوولیت سرپرستی تیم قم را بر عهده دارد.

مرضیه افشاری که از بازیکنان شاخص هندبال قم به شمار می‌رود و در سابقه هندبال خود بازی در تیم‌های مطرح لیگ برتری و تیم ملی را نیز تجربه کرده و از شاگردان زهرا احمدی‌نیا مربی مطرح و سازنده هندبال قم به شمار می‌رود، 14 بازیکن را برای این مسابقات انتخاب کرده است.

با تشخیص سرمربی تیم سه گام تا سکوی قم، این تیم با ترکیب زینب جهانگیریان، زینب یاری، هانیه معماریان، زهرا جهانگیریان، هانیه دارابی، ارشیا آقاسی، محدثه اسماعیلی، صائمه توسلی، محدثه گلی، زهرا نیکوصحبت صادقی، نگار خوانساری، نرگس فراهانی، مژگان لاجوردی و حانیه سلیمانی در رقابت‌های هندبال جوانان دختر کشور برابر حریفان خود به میدان می‌رود.

همچنین تیم دیگری متشکل از استعدادهای هندبال قم در این رقابت‌ها به میدان می‌رود، تیمی که طاهره جهان‌بخش، فاطمه رحیمی و فریده فاتحی اعضای کادر فنی آن هستند و اعضای آن را نسترن گودزری‌فراهانی، زهرا فتوتی، فاطمه‌سادات رسولی، بهاره الیاسیان، محدثه سورتجی، هانیه قراگوزلو، حانیه علیجانی، فاطمه جهانبخش، معصومه ضمیری، عاطفه ملاباقری، زهراسادات حسینی، فاطمه شیری، زهرا نصیری و ریحانه صفایی‌مهر تشکیل می‌دهند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار