مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم:
مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم گفت: به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، برگزاری برنامه سروستان در قالب ۴۰ برنامه در قم پیش‌بینی‌شده که تاکنون ۱۵ برنامه برگزار و ۲۵ برنامه نیز در آینده برگزار می‌شود.
کد خبر: ۶۷۶۳۵۵
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۷ - ۰۰:۴۸ 05 November 2018

به گزارش تابناک قم، ابوالقاسم مقیمی اظهار داشت: برنامه سروستان از جمله برنامه‌های ویژه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و از جشن‌های مردمی بوده که با هدف ایجاد شور و نشاط اجتماعی بین شهروندان قم و به‌ تبع آن کاهش آسیب‌های اجتماعی برگزار می‌شود، چرا که زمانی که در جامعه نشاط اجتماعی ایجاد شود، از طرف دیگر کاهش آسیب‌های اجتماعی به دنبال آن می‌آید.

وی با تأکید بر لزوم ایجاد فضای سالم در بوستان‌های قم افزود: بوستان‌ها قم ظرفیت تخلفات را داشته که اگر به آن رسیدگی نمی‌شد، آسیب‌زا بودن آن بیشتر مشهود بود و در همین راستا، جشن‌های سروستان طراحی شد و این حرکت با مشارکت شهرداری، فرمانداری و صداوسیما به راه افتاد.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم گفت: مجری برنامه سروستان شهرداری قم بوده و تاکنون 15 برنامه برگزار شده و به مناسب چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، این تعداد به 40 برنامه افزایش می‌یابد.

مقیمی با بیان جزئیات برنامه سروستان، تصریح کرد: برنامه سروستان به‌ صورت برنامه تلویزیونی در طول یک ساعت و نیم پخش می‌شود که سخنرانی، خاطره گویی دفاع مقدس، آموزش پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و دیگر موارد از جمله برنامه‌های پیش‌بینی‌شده است.

وی با اشاره به استقبال باشکوه مردم از این برنامه تأکید کرد: 15 برنامه‌ای که تاکنون برگزار شده با استقبال پرشور مردم همراه بوده و این استقبال به این دلیل بوده که برنامه‌های تلفیقی سرگرم‌ کننده برای مردم پیش‌بینی‌شده و از کیفیت مطلوبی برخوردار است.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم معیارهایی که برای انتخاب بوستان‌ها در نظر گرفته‌شده را مورد توجه قرار داد و خاطرنشان کرد: ملاک انتخاب بوستان‌ها مناسب بودن فضا برای پخش تلویزیونی، حضور حداکثری مردم در بوستان‌ها و تأثیر حداکثری در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی بوده و مناطق هشت‌گانه شهرداری در این محلات پیش‌بینی‌شده است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار