کشف بیش از 8 کیلوگرم تریاک
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان از کشف بیش از 8 کیلوگرم تریاک در قم خبر داد. همچنین فرمانده انتظامی شهرستان از دستگیری 14 نفر سارق و 9 معتاد متجاهر در نتیجه اجرای طرح قدر 2 در حوزه استحفاظي کلانتری های 11، 14، 19 و پاسگاه جعفریه خبر داد.
کد خبر: ۶۷۵۳۳۶
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۷ - ۰۴:۰۷ 02 November 2018

به گزارش تابناک قم، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان از کشف بیش از 8 کیلوگرم تریاک در قم خبر داد.

سرهنگ غلام عباس بلفکه گفت: در پی اخبار واصله مبنی بر نگهداری و توزیع مواد مخدر توسط یکی از قاچاقچیان در قم، بلافاصله موضوع در دستور کار مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قرار گرفت.

وی تصریح کرد: پس از شناسایی مخفیگاه متهم، با هماهنگی مقام قضائی استان و در عملیاتی غافلگیرانه نامبرده به همراه همدستش دستگیر شدند.

سرهنگ بلفکه تاکید کرد: پس از بازرسی از محل مورد نظر 8کیلو و 700گرم مواد مخدر از نوع تریاک و هچنین آلات استعمال مواد افیونی کشف شد.

دستگیری 14 سارق و 9 معتاد متجاهر

فرمانده انتظامی شهرستان نیز از دستگیری 14 نفر سارق و 9 معتاد متجاهر در نتیجه اجرای طرح قدر 2 در حوزه استحفاظي کلانتری های 11، 14، 19 و پاسگاه جعفریه خبر داد.

سرهنگ مراد حسین جعفریان عنوان کرد: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی محله محور و استقرار نظم و امنیت در نقاط آسیب پذیر قم و مقابله با تبهکاران، مزاحمین نوامیس و اراذل و اوباش، برخورد با سارقان، جمع آوری معتادان متجاهر و خرده فروشان مواد مخدر، طرح قدر 2 در حوزه استحفاظي کلانتری های 11، 14، 19 و پاسگاه جعفریه برگزار شد.

سرهنگ جعفریان با اشاره به اینکه هدف از برگزاری طرح مذکور، کاهش جرایم و پیشگیری از هرگونه ناهنجاری است، تصریح کرد: نتایج این طرح، شامل کشف 5 دستگاه موتورسيکلت سرقتي، 4 دستگاه خودروي سرقتي، توقيف 13 دستگاه موتورسيکلت و 7 دستگاه خودرو، مقاديري موادمخدر و آلات استعمال موادافيوني، 2 نفر خرده فروش موادمخدر و 9 نفر معتاد متجاهر بوده است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار