در قم مطرح شد:
آمریکا تلاش می‌کند روز ۱۳ آبان که روز مقابله با استکبار جهانی و تسخیر لانه جاسوسی است تحریم‌های جدیدی علیه کشورمان اعمال کند که به موفقیت نمی‌رسد. آمریکا مدعی شد که با تحریم‌های شدید تابستان داغ ایجاد می‌کند اما به لطف خدا و مدیریت مقام معظم رهبری توانستیم فشارها را کنترل کنیم.
کد خبر: ۶۷۵۳۳۳
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۷ - ۰۳:۳۹ 02 November 2018

به گزارش تابناک قم، سردار غلامرضا جلالی رئیس سازمان پدافند غیرعامل در دیدار با آیت الله مکارم شیرازی که در مدرسه امام سجاد (ع) برگزار شد، اظهار داشت: سازمان پدافند غیرعامل کشور سال 82 به فرمان مقام معظم رهبری تشکیل شد‌ که مقابله با تهدیدات دشمن و ملاحظات و الزامات برای استحکام زیرساخت‌های کشور از جمله فعالیت‌های این سازمان است.

وی افزود: مقام معظم رهبری بر اهمیت سازمان پدافند غیرعامل تاکید کردند، اگر مسئولان و دولت به پدافند توجهی نکنند امکان تهدید دشمن علیه کشور وجود دارد.

سردار جلالی با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای مقابله با برنامه ریزی دشمن تصریح کرد: دشمن قصد دارد با ابزار رسانه و شبکه‌های اجتماعی بر ذهن مردم اثر بگذارد و آن‌ها را علیه جمهوری اسلامی تحریک کرده و علیه کشور بشوراند.

وی بیان کرد: آمریکا تلاش می‌کند روز 13 آبان که روز مقابله با استکبار جهانی و تسخیر لانه جاسوسی است تحریم‌های جدیدی علیه کشورمان اعمال کند که به موفقیت نمی‌رسد.

رئیس سازمان پدافند غیرعامل گفت: دشمن از ابتدای سال تحریم‌ها را مدنظر قرار داده بود و تصور می‌کند با فراخوان می‌تواند به مقابله با انقلاب اسلامی بپردازد، آمریکا مدعی شد که با تحریم‌های شدید تابستان داغ ایجاد می‌کند اما به لطف خدا و مدیریت مقام معظم رهبری توانستیم فشارها را کنترل کنیم.

وی تصریح کرد: در 4 ماه گذشته آمریکا و ضد انقلاب مدعی بود تکلیف انقلاب اسلامی را مشخص می‌کند اما اتفاقی نیفتاد.

سردار جلالی گفت: کمبودها و مشکلاتی در کشور وجود دارد که دولت باید برای رفع نیازهای مردم اهتمام ویژه ای داشته باشد، مردم همواره به آرمان‌های انقلاب اسلامی علاقه مند و پایبند هستند.

وی ادامه داد: دشمن با تغییر موضع مدعی شده ‌که برای پاییز برنامه دارد و قصد دارد تحریم‌های جدیدی علیه ایران اسلامی اعمال کند، نیمه اول سال به خوبی با توطئه‌های دشمن مقابله کردیم و تلاش می‌کنیم با لطف خدا و مدیریت مقام معظم رهبری نیمه دوم سال را هم عبور کنیم.

رئیس سازمان پدافند غیرعامل خاطرنشان کرد: دلار عنوان قوی‌ترین سلاح آمریکاست اما آن هم شکننده است و بیش از این نمی‌تواند علیه کشورمان فشار وارد کند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار