با اجرای قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان و پایان زمان حضور سید مهدی صادقی به‌عنوان استاندار ،گزینه‌های جدی استانداری قم مشخص شدند.
کد خبر: ۶۷۴۹۸۹
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۵ 31 October 2018

به گزارش تابناک قم، تصویب و ابلاغ قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان مدیران بسیاری از وزارتخانه‌ها و دستگاه‌های دولتی را نشانه گرفته که در این میان جمعی از استانداران کشور نیز مشمول اجرای این قانون می‌شوند.

از جمله این استانداران که پیش‌ از این اسامی آنها رسانه‌ای شده است، نام سید مهدی صادقی استاندار بازنشسته قم نیز دیده می‌شود، مدیران بازنشسته طبق قانون تا 24 آبان فرصت ترک صندلی خود را دارند.

در این رابطه علی چهره‌ قانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قم، اظهار داشت: در این رابطه نظرات مختلفی وجود دارد، اما بر اساس شنیده‌ها معاونین استاندار در اولویت برنامه کاری وزارت کشور قرار دارد، و احتمال اینکه استاندار جدید از میان معاونان استاندار باشد نسبت به گزینه‌های دیگر قوی‌تر به نظر می‌رسد.

وی با اعلام برخی اسامی به‌عنوان گزینه‌های احتمالی استانداری قم گفت: در میان گزینه‌های مطرح‌شده مهرداد غضنفری معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری قم بیشتر مطرح بوده و به نظر می‌رسد گزینه خوبی برای تصدی استانداری قم باشند.

دبیر حزب اسلامی کار استان قم با بیان مهمترین ویژگی‌های معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری قم به‌عنوان گزینه احتمالی استانداری قم ابراز کرد: این شخص فردی مدیر و کارکشته بوده و مهمترین ویژگی ایشان کار در بخش اقتصادی – عمرانی دراستان قم و استان‌های دیگر است، و استان قم استاندار اقتصادی -عمرانی کمتر به خود دیده است.

چهره قانی ادامه داد: از دیگر گزینه‌های مطرح برای استانداری قم سید محمدرضا هاشمی معاون سیاسی امنیتی استانداری قم، محسن بهشتی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم و محمدرضا طلایی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قم و فتح‌الله حقیقی هستند، البته گزینه مهرداد غضنفری معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری قم محتمل‌تر به نظر می‌رسد.

وی خاطرنشان کرد: براساس شنیده‌ها، سیاست کلی دولت میان گزینه‌های احتمالی پست استانداری، معاونان استاندار در هر استان از شانس بیشتری برخوردار هستند، حال اینکه دولت و به‌صورت مشخص وزارت کشور، به گزینه استثنایی دیگری برسد بحث دیگری است.

بازرس خانه احزاب استان قم افزود: در دولت ریاست جمهوری دکتر روحانی، استان قم استانداران خوبی به خود ندیده است، امیدواریم یک استاندار کاری و خوب برای استان انتخاب شود.

مهرداد غضنفری

مهرداد غضنفری امرایی یکی از گزینه‌های احتمالی تصدی پست استانداری قم است، وی اهل کوه دشت بوده که از دی‌ماه سال 92به‌عنوان رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان منصوب‌شده بود و از 10 بهمن 94 در سمت معاون هماهنگی امور اقتصادی و منابع انسانی استاندار لرستان در دوران تصدی هوشنگ بازوند خدمت می‌کرد، وی تا 19 آذرماه 96 در این سمت فعالیت داشت و جای خود را به گودرز امیری لردجانی داد. غضنفری در حال حاضر معاون هماهنگی امور اقتصادی و منابع انسانی استانداری قم است.

محسن بهشتی

محسن بهشتی، فردی است که به‌عنوان گزینه‌ای برای استانداری قم مطرح است، بهشتی مدیرکل راه و شهرسازی استان قم را در کارنامه دارد و هم‌اکنون معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم است.

محمدرضا هاشمی

محمدرضا هاشمی که به‌عنوان یکی دیگر از گزینه‌های احتمالی تصدی استانداری قم مطرح است، هم‌اکنون معاون سیاسی امنیتی استاندار قم بوده است، وی معاون استاندار سمنان و فرمانداری شاهرود را در کارنامه خود دارد.

فتح‌الله حقیقی

فتح‌الله حقیقی، فردی است که به‌عنوان گزینه‌ای احتمالی برای استانداری قم معرفی‌شده است، حقیقی معاونت سیاسی و امنیتی استانداری مرکزی، بوشهر، قم و فرمانداری قم را در کارنامه کاری خود دارد.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار