با موضوع پیشگیری از اعتیاد برگزار می‌شود
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان قم از برگزاري نخستین جشنواره ملی فیلم 110 ثانیه ای ما(مردم و امنیت) با موضوع پیشگیری از اعتیاد خبر داد.
کد خبر: ۶۷۴۹۸۸
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۴ 31 October 2018

به گزارش تابناک قم، سرهنگ مهرداد حاجی زاده اظهار داشت: در راستای پیشگیری از آسیب‌های اعتیاد به مواد مخدر از طریق آگاهی بخشی، حساس کردن هنرمندان و بهره گیری از تولیدات هنری، معاونت اجتماعی ناجا با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر، معاونت پیشگیری از وقوع جرم قوه‌ی قضائیه، ستاد مبارزه با مواد مخدر ریاست جمهوری، موسسه‌ تبیان و حوزه‌ هنری انقلاب اسلامی اقدام به برپایی نخستین جشنواره‌ی فیلم 110 ثانیه ای مردم و امنیت در 10 محور و سه رشته‌ داستانی، انیمیشن و مستند کرده است.

وی تاکید کرد: تولید آثار کوتاه، جذاب و تصویری خلاقانه با موضوع آسیب‌های مرتبط با استعمال و توزیع مواد مخدر، تجلیل از هنرمندان مروج قانون و مفاهیم اجتماعی و پیشگیری از اعتیاد و مبارزه با مواد مخدر از طریق رشته فیلم سازی، از جمله اهداف برجسته‌ی این جشنواره فرهنگی و هنری است.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان قم گفت: هنرمندان و دانشجویان می‌بایست این آثار را از طریق ثبت نام در سایت جشنواره به نشانی Festival110.tebyan.net بارگذاری و می‌توانند پاسخ سؤالات خود را از طریق شماره تماس 81823709 -021دریافت کنند.

وی محورهای جشنواره فیلم 110ثانیه ای مردم و امنیت را شامل، نقش باورها، اعتقادات دینی و هنجارها در پیشگیری از اعتیاد، باورهای غلط، ناآگاهی و اعتیاد، سبک زندگی، تغییرات اجتماعی و اعتیاد، خانواده و اعتیاد، دوره نوجوانی، بلوغ، دوستان و اعتیاد، فضای مجازی، جنگ نرم و اعتیاد، پیامدهای گرایش به اعتیاد، نقش محیط‌های ناسالم و پر خطر در بروز و شیوع اعتیاد، نقش ورزش و تفریحات در پیشگیری از اعتیاد، نقش سازمان‌های دولتی و مردم نهاد در پیشگیری از اعتیاد عنوان کرد.

سرهنگ حاجی زاده افزود: مهلت آثار تا 20 آذر ماه و زمان داوری تا 30 آذر ماه خواهد بود و نتیجه به صورت رسمی و در مراسم اختتامیه اعلام می‌شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار