افزایش ۸ درجه‌ای دمای هوای قم
کارشناس هواشناسی استان قم از افزایش هشت درجه‌ای دمای هوای قم نسبت به اوایل هفته جاری خبر داد. براساس پیش بینی، در روز های پایان هفته جاری، هوای استان سرد نمی شود و دمای هوا در دو روز آینده، با ثبات نسبی همراه است.
کد خبر: ۶۷۴۹۷۶
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۹ 31 October 2018

به گزارش تابناک قم، محمد جواد ترابیان، در رابطه با وضعیت جوی استان در دو روز آینده عنوان کرد: آسمان استان قم در روزهای پنجشنبه و جمعه هفته جاری، صاف تا کمی ابری خواهد بود.

وی تصریح کرد: برای روز های چهارشنبه و پنجشنبه نیز، در برخی ساعات وزش باد پیش بینی شده است؛ دمای هوای استان قم در روز چهارشنبه حداکثر به 23 درجه سانتی گراد می رسد.

ترابیان با اشاره به اینکه تغییر دمای محسوسی در آخر هفته جاری رخ نمی دهد، خاطرنشان کرد: حداکثر دمای هوای استان قم در روز پنجشنبه به 22 درجه سانتی گراد و حداقل دمای این روز به 5 درجه می رسد؛ حداکثر دمای قم در روز جمعه نیز به همین شکل است.

وی حداقل دمای روز جمعه را 4 درجه سانتی گراد عنوان کرد و گفت: در روزهای پایانی هفته جاری، هوای استان سرد نمی شود؛ براساس پیش بینی دمای هوا در دو روز آینده، میزان دما با ثبات نسبی همراه است.

کارشناس هواشناسی استان قم با بیان اینکه بیشترین میزان بارندگی طی هفته جاری در کهندان با ۲۶ میلی متر بود، افزود: میزان بارندگی هفته جاری در شهر قم چهار و نیم میلی متر بوده است.

وی عنوان کرد: از اوایل هفته آینده دمای هوا مجددا کاهش می‌یابد

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار