در ليگ برتر كونگ‌فو ايران رقم خورد
كونگ‌فوكاران قم تيم در مسابقات ليگ برتر كونگ‌فو مردان باشگاه‌هاي كشور نخستين پيروزي خود را در مقابل تيم هیأت قزوين كسب كردند.
کد خبر: ۶۷۱۳۸۱
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۵ 23 October 2018

به گزارش تابناک قم، در حالی که فدراسیون کونگ‌فو و هنرهای رزمی برای برگزاری هفتمین دوره مسابقات لیگ برتر کونگ‌فو مردان ایران در سال 1397 برنامه‌ریزی کرده است، قم برای نخستین‌بار تیمی متشکل از بهترین‌های کونگ‌فو قم به این مسابقات اعزام کرد.

در این دوره از پیکارهای لیگ برتر کونگ‌فو مردان کشور هشت تیم از استان‌های قم، تهران، البرز، مازندران، همدان، قزوین، اردبیل و خراسان‌رضوی حضور دارند و دیدارهای هفته نخست خود را طبق برنامه‌ریزی فدراسیون در سالن شهدای شهر قدس برگزار کردند.

تیم مردان هیأت کونگ‌فو و هنرهای رزمی قم با هدایت یکی از مربیان جوان و با دانش این رشته یعنی علی قنبری و سرپرستی مرتضی سهامی راهی مسابقات لیگ برتر کونگ‌فو شد و در این هفته از رقابت‌ها دو مسابقه در مقابل حریفان خود برگزار کرد که با یک پیروزی و یک باخت همراه بود.

کونگ‌فوکاران قم در نخستین مسابقه خود که دیداری از هفته اول بود برابر تیم هیأت کونگ‌فو تهران به میدان رفتند و در پایان یک دیدار سخت و نفس‌گیر با نتیجه هشت بر یک تن به شکست دادند ولی در دومین مسابقه برابر تیم هیأت قزوین این باخت را جبران کردند.

شاگردان علی قنبری برای جبران شکست سنگین مقابل هیأت تهران، مصمم و با انگیزه به مصاف هیأت قزوین رفته و با حساب 6 بر 2 حریف را از پیش رو برداشتند، در حالی که ترکیب هر تیم شرکت کننده در این مسابقات از کونگ‌فوکاران دو رده سنی جوانان و بزرگسالان تشکیل شده است.

جوانان کونگ‌فوکار تیم شهید سهامی قم در وزن منهای 55 کیلوگرم سیدعلیرضا میری و محمد مرادی، وزن منهای 63 کیلوگرم علی ویسی و سیدمحمدرضا حسینی، در وزن منهای 73 کیلوگرم حسن شاهی و رسول انبیایی و در وزن منهای 78 کیلوگرم محمدحسین جعفری و منوچهر داوودی بودند.

همچنین کونگ‌فوکاران رده سنی بزرگسالان تیم قم در اوزان منهای 58 بنیامین رنجبر، منهای 68 امیرحسین میکائیلی، منهای 78 داوود زارعی و منهای 88 کیلوگرم امیرحسین نظری بودند، ضمن اینکه در بخش ممای یا اجرای فرم حسین مهربان و داوود اروری به میدان رفتند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار