استاندار قم گفت: تغییر کاربری مدارس استان نیازمند تشکیل یک کمیسیون ویژه بوده و اگر گروهی بتواند این کار را پیگیری کرده و تشکیل پرونده دهد، استانداری در جهت تسریع این حرکت کمک می‌کند.
کد خبر: ۶۷۱۳۸۰
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۴ 23 October 2018

به گزارش تابناک قم، سید مهدی صادقی در جلسه شورای آموزش‌وپرورش استان که در سالن امام جواد(ع) استانداری برگزار شد، با تأکید بر اهمیت امور تبلیغی در پیشبرد اهداف آموزشی استان اظهار داشت: برای ایجاد یک انگیزه فراگیر از امکانات تبلیغی و تشویقی مانند مساجد و برنامه‌های مذهبی و فرهنگی به‌خوبی باید استفاده شود و بسیاری از این برنامه‌ها با کمترین هزینه به سرانجام می‌رسد.

وی اهمیت کار دانش ‌آموزان موفق در مسابقات کشوری را بالا دانست و افزود: رتبه‌هایی که دانش آموزان در رشته‌های مختلف موفق به کسب آن شده‌اند شایسته تقدیر بوده است.

استاندار قم با اشاره به اهمیت ایجاد روحیه کار دسته‌جمعی و گروهی گفت: کمبود روحیه کار گروهی در کشور یک معضل بزرگ بوده و اینکه یک جمعی به‌اتفاق هم یک کاری را انجام دهند در کشور ما ضعیف است و برای تقویت این بخش مدارس می‌توانند نقش مهمی را ایفا کنند.

صادقی ظرفیت بالای هنری در بین دانش آموزان قمی را موردتوجه قرار داد و عنوان کرد: در حوزه هنر در استان ظرفیت خوبی وجود دارد و باید توجه شود که از این ظرفیت و خلاقیت‌های دانش آموزان استفاده شود و لازمه این امر اهتمام و برنامه‌ریزی آموزش‌وپرورش و یاری سازمان‌های دیگر است.

وی با تأکید بر لزوم فراهم کردن امکانات در هنرستان‌ها و مدارس فنی و حرفه‌ای استان تصریح کرد: از جهت ترغیب به هنرستان‌ها، افزایش تعداد دانش آموزان در این حوزه با یک شیب کندی همراه بوده و لازم است که تجهیزات این هنرستان‌ها نوسازی شود تا دانش آموزان رغبت بیشتری به مدارس فنی و حرفه‌ای پیدا کنند.

استاندار قم عزم استانداری در امر تغییر کاربری مدارس را جدی و راسخ دانست و تأکید کرد: تغییر کاربری مدارس استان نیازمند تشکیل یک گروه بوده و اگر گروهی بتواند این کار را پیگیری کرده و تشکیل پرونده دهد، استانداری در جهت تسریع این حرکت کمک می‌کند.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار