سرپرست تيم فوتسال اميد آپكوپارس قم گفت: معادلات براي قهرماني ما به يكباره به هم ريخت ولي اين ناكامي را در آينده جبران خواهيم كرد.
کد خبر: ۶۷۰۹۰۴
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۸ 22 October 2018

به گزارش تابناک قم، تیم فوتسال امید آپکوپارس قم به عنوان میزبان دیدارهای مرحله نهایی مسابقات فصل 1397 لیگ برتر فوتسال امید باشگاه‌های کشور نتوانست از فرصت بازی در خانه استفاده کند و در شرایطی که گزینه اول کسب عنوان قهرمانی بود در نهایت به مقام چهارم بازی‌ها دست یافت.

این تیم به مدت سه روز در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید جعفر حیدریان قم پذیرای سه رقیب دیگر یعنی مقاومت تهران، فرش‌آراء مشهد و شهروند ساری بود که در پایان با دو باخت و یک پیروزی و تفاضل گل کمتر در مکان چهارم جدول نهایی این بازی‌های جای گرفت.

از دست رفتن فرصت قهرمانی قمی‌ها در روز پایانی

اتفاق جالب توجه راجع به عملکرد فوتسالیست‌های آپکوپارس قم در این بازی‌ها، شکست آنها در روز نخست برابر مقاومت تهران و پیروزی در روز دوم برابر تیم فرش‌آراء مشهد بود، سایر نتایج نیز به گونه‌ای رقم خورد که نماینده قم در آخرین بازی خود برابر شهروند در صورت کسب پیروزی به مقام قهرمانی می‌رسید اما سنگین‌ترین و بدترین شکست این مرحله را مقابل تیم شهروند پذیرفت تا در خانه خود از رسیدن به مقام قهرمانی محروم شود.

شکست سنگین آپکوپارس اتفاق ویژه مرحله نهایی

فوتسالیست‌های تیم آپکوپارس قم در روز پایانی این‌ بازی‌ها ابتدا منتظر شکست تیم مقاومت تهران از فرش‌آراء مشهد بودند که از قضا این اتفاق رخ داد اما قهرمانی نماینده قم در گروه برتری پرگل این تیم برابر شهروند ساری بود که همه چیز بر عکس رقم خورد.

در پایان 40 دقیقه رقابت حساس نمایندگان قم و ساری، این تیم شهروند ساری بود که با نتیجه پنج بر یک شاگردان سیدوحید غیاثی در تیم آپکوپارس قم را در هم کوبید و حتی با تفاضل گل بهتر یک رتبه بالاتر از نماینده قم ایستاد تا میزبان در عین ناباوری به جای ایستادن روی سکوی نخست در جایگاه چهارم به کار خود پایان داد.

مسعودی: راهی طولانی برای قهرمانی طی کرده بودیم اما نشد

خبرنگار فارس بعد از این دیدار به سراغ سرپرست تیم فوتسال آپکوپارس قم رفت و علی مسعودی در گفت‌وگو با فارس راجع به مقام چهارم این تیم در مرحله نهایی لیگ برتر فوتسال امید و ناکامی در کسب مقام قهرمانی، اظهار کرد: فوتسال قابل پیش‌بینی نیست، البته ما امید زیادی به کسب موفقیت داشتیم و راهی طولانی برای رسیدن به قهرمانی طی کرده بودیم اما نشد، در هر حال باید پذیرفت که گاهی معادلات و برنامه‌ها درست پیش نمی‌رود و این بخشی از ذات فوتسال است.

مقصر اصلی ناکامی در راه کسب قهرمانی من هستم

وی خاطرنشان کرد: برای اولین‌بار قم میزبان مرحله نهایی فوتسال امیدهای کشور بود و برای اولین‌بار در تاریخ مسابقات لیگ برتر امیدها یک بازی از شبکه سراسری و شبکه استانی پخش زنده شد، ضمن اینکه حدود هزار نفر از هر بازی دیدن کردند و جو فوتسالی جالبی در این چند روز بر شهر قم حاکم بود.

سرپرست تیم فوتسال امید آپکوپارس قم اضافه کرد: با اینکه به مرحله نهایی بازی‌ها صعود کردیم اما در نتیجه‌گیری مرحله نهایی ناکام بودیم، مایل هستم اعلام کنم مقصر اصلی ناکامی در راه کسب قهرمانی من هستم و کادر فنی و بازیکنان هیچ تقصیری در این زمینه ندارند، آن‌ها همه تلاش خود را به کار بستند ولی سرنوشت برای ما جور دیگری رقم خورد.

این ناکامی را در آینده جبران خواهیم کرد

وی ابراز کرد: خوشحالم که برای نخستین‌بار تمامی شهر از جوان ۱۳ یا ۱۴ ساله تا همه افراد مسوول علاقمند به قهرمانی یک تیم از شهر خودشان بودند و این یک افتخار برای مجموعه آپکوپارس محسوب می‌شود، تاکید می‌کنم که تمامی کادر فنی و بازیکنان و مسوولان تیم زحمات خود را کشیدند و به بازیکنان و کادر باشگاه افتخار می‌کنم، ما این ناکامی را در آینده جبران خواهیم کرد.

مسعودی در پایان اظهار کرد: از تمامی اصحاب رسانه و تماشاگران که حامی ما بودند تشکر و از همه آنها عذرخواهی می‌کنم که نتوانستیم قهرمانی را به ارمغان بیاوریم، همچنین لازم می‌دانم از باشگاه آپکوپارس، کادر فنی، بازیکنان و مرتضی درخانی مدیر تیم، اداره کل ورزش و جوانان و هیات فوتبال استان قم برای فراهم کردن تمامی شرایط به منظور حضور در فصل 1397 لیگ برتر امید باشگاه‌های کشور قدردانی کنم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار