فوتباليست‌هاي نوجوان تيم افشيد قم در نخستين مسابقه خود از فصل جديد رقابت‌هاي ليگ برتر ايران موفق به شكست تيم طلايي‌پوشان خرم‌آباد شدند.
کد خبر: ۶۷۰۷۳۰
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۶ 21 October 2018

به گزارش تابناک قم، تیم فوتبال نوجوانان افشید که در سال 1393 موفق به کسب مجوز صعود به لیگ برتر نوجوانان ایران شده و در آن سال به صورت موقت امتیاز خود را به باشگاه فرهنگی ورزشی صبا داده بود، امسال با نام اصلی خود در لیگ برتر حضور یافت.

بعد از فروپاشی باشگاه صبا و انحلال تیم بزرگسالان و مشکلات حقوقی تیم‌های جوانان و امید این باشگاه، افشید امتیاز خود را از صبای قم پس گرفت و با هماهنگی‌های به عمل آماده با سازمان لیگ فوتبال ایران قرار شد این تیم در لیگ برتر نوجوانان نماینده قم باشد.

هدایت فوتبالیست‌های نوجوان، مستعد و آینده‌دار افشید قم در فصل 98 – 1397 لیگ برتر فوتبال نوجوانان ایران را موسی محمدی مربی جوان فوتبال قم بر عهده دارد، کسی که همزمان هم مدیرعامل باشگاه افشید و هم سرمربی تیم نوجوانان این باشگاه است و تیمش فصل را با قدرت آغاز کرده است.

افشید قم که در هفته نخست رقابت‌های لیگ برتر باید به میهمانی تیم شهرداری سقّز می‌رفت اما به دلیل حاضر نشدن تیم حریف با رای فدراسیون فوتبال سه بر صفر برنده شده بود، نخستین مسابقه رسمی خود در فصل جدید لیگ برتر را در هفته دوم برابر تیم طلایی‌پوشان خرم‌آباد در قم برگزار کرد.

تیم نوجوانان افشید قم در هفته دوم مسابقات لیگ برتر فوتبال نوجوانان باشگاه‌های کشور در زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشی شهید جعفر حیدریان قم نمایش دلچسب و موفقی برابر تیم طلایی‌پوشان خرم‌آباد ارائه کرد و با سه گل دانیال محمدی، هومن هوشمند و میلاد اجلالی و با نتیجه سه بر یک از سد میهمان خود گذشت.

ابن بازی در نیمه نخست سه بر صفر به سود افشید قم پایان یافته بود و شاگردان موسی محمدی که باید در دیدار بعدی خود در میهمانی نماینده اراک به میدان بروند، با توجه به نتیجه سه بر صفر هفته نخست هم اکنون با کسب 6 امتیاز در مکان نخست جدول رده‌بندی جای دارند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار