در شرایطی که لیگ دسته اول والیبال در راه است نماینده قم وضعیت مبهمی در لیگ دسته اول کشور دارد.
کد خبر: ۶۷۰۷۱۸
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۶ 21 October 2018

به گزارش تابناک قم، تیم والیبال کریمه که در ۲ سال اخیر نماینده قم در لیگ دسته اول والیبال مردان کشور بوده است امسال به دلیل فراهم نبودن شرایط مالی مناسب قصد حضور در لیگ دسته اول کشور را ندارد و برای حضور در این مسابقات اعلام آمادگی نکرده است.

روح الله شفیعی مربی و مدیر تیم والیبال کریمه که پیشتر، ادامه حضور کریمه در لیگ دسته اول کشور را منوط به فراهم سازی شرایط ساختاری و همکاری مورد انتظار خود از اداره کل ورزش و جوانان استان قم دانسته بود تصمیمی برای شرکت دادن کریمه در لیگ یک ندارد و این روزها از آمادگی یک تیم دیگر برای این مسابقات صحبت شده است.

در شرایطی که فدراسیون والیبال برنامه‌ای برای شرکت تیم‌ها در لیگ دسته اول کشور اعلام نکرده و حتی اسامی تیم‌های حاضر در لیگ دسته اول کشور هم هنوز اعلام نشده به نظر می‌رسد امسال قم در لیگ دسته اول والیبال بدون حضور تیم کریمه و احتمالاً با تیمی جدید، حضور پیدا می‌کند.

روح الله شفیعی از سال گذشته، شرایط مالی باشگاه کریمه را برای هزینه در لیگ یک نامساعد عنوان کرده بود و خواستار حمایت‌های ویژه از تیمش شده بود؛ در عین حال حسن عابدی مدیر کل ورزش و جوانان در آخرین نشست خبری خود تأکید کرده بود اداره کل ورزش و جوانان پیش از این حمایت‌های کافی از تیم کریمه داشته است و چه کریمه و چه هر تیم ورزشی دیگری در قم که بخواهد در لیگ‌های کشور حضور یابد در صورتی که آورده‌ای داشته باشد از کمک‌های اداره کل ورزش و جوانان بهره مند می‌شود.

در همین حال، «افق» نام تیمی ناشناخته است که گفته می‌شود به نمایندگی از قم در لیگ دسته اول والیبال کشور شرکت خواهد کرد. اسامی بازیکنان و کادر فنی و مدیریت و نحوه تأمین منابع مالی این تیم از طریق هیچ خروجی رسمی اعلام نشده است. همچنین هیئت والیبال استان قم نیز در مورد این تیم یا وضعیت تیم کریمه اطلاعاتی ارائه نکرده است.

با این وجود تصاویر منتشر شده از تمرین تیم افق نشانگر آمادگی همه جانبه این تیم برای حضور در لیگ دسته اول است و این خبر خوشی برای والیبال قم است که می‌تواند همچنان در لیگ یک نماینده داشته باشد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار