مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم خبر داد
مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم گفت: در سال 95 بالغ بر 10 میلیارد تومان و در ادامه از سال گذشته مبلغ 6 میلیارد تومان هزینه کردیم و امسال نیز 4 میلیارد تومان در زمینه ایمن‌سازی هزینه می‌کنیم که مجموعا 20 میلیارد تومان می‌شود.
کد خبر: ۶۷۰۳۶۳
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۷ - ۰۱:۰۷ 21 October 2018

به گزارش تابناک قم، پیام جوادیان با اشاره به پروژه استانداردسازی و ایمن‌سازی تاسیسات برقی شهر، گفت: در سال 95 بالغ بر 10 میلیارد تومان و در ادامه از سال گذشته مبلغ 6 میلیارد تومان هزینه کردیم و امسال نیز 4 میلیارد تومان در زمینه ایمن‌سازی هزینه می‌کنیم که مجموعا 20 میلیارد تومان می‌شود.

جوادیان با تاکید بر اینکه هیچ بوستان غیر ایمنی در شهر قم وجود ندارد، تصریح کرد: 327 بوستان در شهر قم وجود دارد و 4 میلیارد تومانی که امسال اختصاص گرفته برای استاندارد سازی روشنایی‌ها است.

وی با تاکید بر اینکه 60 درصد ایمن‌سازی آبنماهای شهر انجام شده است، اظهار کرد: بسیاری از آبنماها سال‌های گذشته از کار افتاده بود که هم‌ اکنون فعال شده است.

جوادیان با اشاره به ایمن‌سازی و استانداردسازی کامل زمین‌های بازی کودکان در سال 96 خاطرنشان کرد: کلیه وسایلی که در این زمینه خریداری می‌شود مورد تایید سازمان استاندارد بوده و به همین خاطر سازمان برتر از نظر استاندارد انتخاب شدیم.

وی با اشاره به همکاری مطلوب سازمان پارک‌ها با سازمان استاندارد افزود: روش کاری به گونه‌ای است که بخشی از مبالغ پیمانکاران پرداخت می‌شود و تا استاندارد ارائه نشود باقی مبلغ پرداخت نمی‌شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار