در ليگ برتر فوتسال انجام مي‌شود
فوتساليست‌هاي تيم ليگ برتري قم در نخستين مسابقه خود از دور برگشت فصل جاري رقابت‌هاي ليگ برتر ايران از تيم شهرداري ساوه پذيرايي مي‌كنند.
کد خبر: ۶۷۰۳۶۰
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۷ - ۰۱:۰۳ 21 October 2018

به گزارش تابناک قم، بعد از 13 هفته رقابت 14 تیم حاضر در بیستمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور، نیم‌فصل نخست این بازی‌ها به پایان رسید و تیم‌ها اکنون هم در استراحت هستند و هم در نقل و انتقالات نیم‌فصل برای جذب بازیکنان مورد نظر خود تلاش می‌کنند.

این در شرایطی است که امسال بازی‌ها برای نخستین‌بار بعد از 26 هفته رقابت رفت و برگشت در مرحله پلی‌آف نیز پیگیری می‌شود و هشت تیم بالای جدول در پلی‌آف‌های 2 از 3 برای راهیابی به مرحله نهایی به مصاف یکدیگر می‌روند تا قهرمان لیگ بیستم برای رفتن به جام باشگاه‌های آسیا در سال 2019 مشخص شود.

نماینده فوتسال قم که در نیم‌فصل نخست لیگ بیستم با نام سوهان محمد سیما به میدان رفت، از 13 بازی موفق به کسب 22 امتیاز شد تا در مکان پنجم جدول رده‌بندی قرار بگیرد، در حالی که امتیاز این تیم با شاگردان محسن حسن‌زاده در تیم فرش‌آراء مشهد برابر است و تفاضل گل مشهدی‌ها را بالاتر از قمی‌ها قرار داده است.

با این حال لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور تا روز دهم آبان ماه تعطیل است و تیم‌ها از روز یازدهم آبان وارد نیم‌فصل دوم می‌شوند و تیم لیگ برتری فوتسال قم که احتمالا قصد حضور در ادامه بازی‌ها با یک نام جدید را دارد، در دیداری خانگی پذیرای تیم شهرداری ساوه خواهد بود.

فوتسالیست‌های قمی از ساعت 16 روز جمعه یازدهم آبان‌ماه در هفته آغازین دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم میزبان تیم فوتسال شهرداری ساوه هستند، تیمی که در نیم‌فصل نخست به نماینده قم باخته و سرمربی خود را نیز تغییر داده است.

دو تیم در نیم‌فصل نخست از فصل جاری مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های ایران در سالن فجر ساوه به مصاف یکدیگر رفتند که در آن مسابقه نماینده قم با گل‌های روح‌الله ایثاری و طاها نعمتیان موفق به شکست دادن حریف خود شد و حالا به دنبال تکرار آن برد در خانه است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار